سرپرست باشگاه مس کرمان گفت: از ابتدای فصل بازیکنان مطابق با شرایط تیم مس انتخاب نشده بودند.

یوسف‌آبادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: از همان روز اول که تیم بسته شد، بازیکنان اعتقاد خاصی به لوکا داشتند و حضور لوکا در تیم سبب می‌شود در سال آینده تیم مس درشرایط مطلوبی قرار بگیرد.

سرپرست باشگاه مس در خصوص تعویض مربی برای چهارمین بار بیان کرد: تقوی قبل از شروع فصل با تیم قرارداد نداشتند، یاوری یک مدت فعالیت داشتند و بعد خودشون استعفا دادند و گفتند نمی‌توانند در کرمان بمانند و حضورشان به تیم کمکی نمی‌کند و مظلومی هم خودشان گفتند نمی‌توانند در تیم مس بمانند و استعفا دادند؛ اما هنوز با حضور لوکا در تیم هم اکنون مشکل خاصی نداریم و امروز مقابل تیم نفت بازی داریم.

وی درباره ماندن تیم در لیگ با توجه به اینکه به پایان لیگ زمان زیادی باقی نمانده گفت: با توجه به اینکه شش هفته به پایان لیگ باقی مانده و تیم مس یک بازی عقب افتاده دارد و درکل در این مدت می‌تواند هفت بازی داشته باشد.
از لحاظ بازیکن مشکلی نداریم و باشگاه به تعهدات خودش عمل کرده است و همه تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا به بهبودی شرایط تیم کمک کنند و قطعاً نتیجه تلاش‌هایمان را می‌گیریم و در لیگ باقی می‌مانیم.

یوسف‌آبادی درباره سایر مربیان از جمله آتیلا حجازی، تراب پور و ارژنگی بیان کرد: تراب‌پور و ارژنگی از تیم مس جدا شدند و‌ آتیلا حجازی هم در حال جدا شدن از تیم است اما هنوز به طور قطع این اتفاق رخ نداده است.

سرپرست باشگاه مس در خصوص دستیاران لوکا اظهار داشت: در حال حاضر لوکا به تنهایی در تیم فعالیت دارد و برای خودش دستیاری نیاورده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار