رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات ایلام گفت: مردم نیکوکار این استان مرزی در ادامه کمک های نقدی خود به این ستاد قرار است تمام هزینه های ساخت پنجره سرداب حرم مطهر ابوالفضل العباس(ع) را در عراق تامین کنند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ محمد علوی فربا بیان این مطلب افزود: به همین منظور اطلاع رسانی لازم در این زمینه انجام گرفته و مردم می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را دفتر ستاد عتبات عالیات استان تحویل دهند.

وی ادامه داد: در پی تشکیل ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور در سال 82 به سبب علاقه مردم تمام شیعه ایلام بازسازی بخشی از حرم مطهر حضرت عباس (ع) به اهالی این استان موکول شد و تاکنون در این زمینه کمک ها و اقدام های مهمی انجام شده است.

وی نصب سامانه های گرمایشی و سرمایشی و ساخت در حرم مطهر ابوالفضل(ع) را بخشی از کمک ها و اقدام های مردم استان ایلام در این زمینه عنوان کرد.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات ایلام یادآور شد: مردم استان سراسر شیعه نشین ایلام همواره ارادت خاصی به ائمه اطهار (ع) و عتبات عالیات داشته و روحانیان و ائمه جمعه و جماعات منطقه در هدایت و جمع آوری کمک های اهالی منطقه برای بازسازی عتبات عالیات عراق نقش بسزایی ایفا کرده اند.

علوی فر اظهار کرد: طلاب و روحانیان استان با بهره گیری از پیوندهای گسترده مردمی و به مدد حضور در مراکز فرهنگی و مذهبی همواره این آمادگی را دارند که تا در جمع آوری کمک های مردمی همکاری و فعالیت کنند.

وی گفت: دفاتر ستاد عتبات عالیات در مراکز شهرستان های استان امسال دایر و فعال شده و با توجه به نقش روحانیت معزز در این کار معنوی، بخش امور روحانیان نیز در ستاد بازسازی عتبات عالیات آغاز به کار کرده که این اقدام زمینه ساز هم افزایی و همکاری آحاد مختلف مردم و روحانیان در بازسازی عتبات شده است.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.