كريستيان هورنر مدير تيم ردبول گفت: امكان اين وجود دارد كه در اولين رقابت فصل 2014 در استراليا، نيمی از تيم‌های حاضر حذف شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: با حضور موتورهاي توربو و سيستم بازيابی انرژی جديد، پيش‌بيني مي‌شود تست‌ها براي تيم‌ها بسيار حساس و شكننده دنبال شود. با وجود سه تست، به نظر نمي‌رسد تيم‌ها 100درصد براي اولين رقابت فصل آماده باشند. از طرفي ديگر طبق قانون جديد اتومبيل‌ها بايد با 100 كيلوگرم سوخت رقابت كنند كه پيست آلبرت‌پارك از نظر صرفه‌جويی در مصرف سوخت، محل مناسبی نيست.

هورنر در اين‌باره گفت: مي‌توان گفت امكان از دور خارج‌شدن تيم‌ها بسيار زياد است. شايد 50درصد تيم‌ها در اولين رقابت فصل از دور خارج شوند. در اين فصل سوخت حرف اول و آخر را در رقابت مي‌زند و اين اولين‌باری است كه چنين چيزی را تجربه مي‌كنيم. اما به هر حال استقامت همچنان كليد اساسی حضور و باقی ماندن در رقابت‌ها خواهد بود. البته براي تمام طول فصل هم تنها 5 موتور داريم. يعني براي طراحي بهتر موتورها نياز به پول و سرمايه بيشتری است و اين در حاليست كه وضعيت در تيم‌های ته جدولی خوب نيست. هر زماني كه در دنياي فرمول‌يك همه چيز صفر مي‌شود، تيم‌هايي كه پول و سرمايه و نيروی انسانی بهتری دارند، مي‌توانند محصول مطمئن‌تر و كارآمدتری توليد كنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار