باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا شنبه تدابیری فوری را برای پایان دادن به خشونت های جنسی علیه زنان در ارتش آمریکا و در محوطه های دانشگاهی ، درخواست کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه ؛ کاخ سفید اعلام کرد یک پنجم زنان در دانشگاه ها در آمریکا   قربانی تعرضات جنسی هستند ، آنچه باراک اوباما ( پدر دو دختر) آن را کاملا غیرقابل قبول دانست و پایان دادن به آن را اولویتی برای خود دانست.

اوباما در نطق هفتگی خود گفت : تعرض جنسی توهینی به نجابت اولیه و انسانیت است . همه ما باید برای امنیت کسانی که بیش از همه دوستشان داریم یعنی مادران  ، همسران  ، دختران  و پسران خود تلاش کنیم.

وی افزود: ما به مبارزه با تعرضات جنسی در درون ارتش ادامه خواهیم داد زیرا هنگامی که یکی از اعضای ارتش ما مورد تعرض فردی که به او اعتماد قرار دارد و با او خدمت می کند قرارگیرد ،این یک بی عدالتی برای کسی است که برای محافظت از میهن خود داوطلب شده است و این نباید هرگز برای او اتفاق افتد.

باراک اوباما همچنین الام کرد ایجاد یک واحد ویژه در کاخ سفید از تدابیر  او برای توسعه تدابیری با هدف محافظت کردن زنان جوان در دانشگاه ها است .

وی تاکید کرد : اما واقعا این مسئله به همه ما مربوط است . ما باید به جوانان ( مردان و زنان ) آموزش بدهیم که برای مخالفت با این جرایم و کمک به پایان دادن آن شجاعت کافی داشته باشند.

رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد ما باید به ویژه به مردان جوان احترامی را که زنان جوان شایسته آن هستند آموزش دهیم .

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار