رئیس کمیته دپارتمان در خصوص جریمه نکردن تیموریان در زمین توسط داوران گفت: هر کسی استدلالی دارد و استدلال‌ها باهم متفاوت است شاید از نظر داور آن بازی، این بازیکن خطایی مرتکب نشده است.

حسین عسگری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: داور در بازی حضور دارد و اگر خطایی از تیموریان نگرفته است دلیل بر ترس از این بازیکن نیست، زیرا در بازی هم بازیکن و هم داور اشتباه می‌کنند و این امکان وجود دارد که داور در آن زمینه اشتباه کرده باشد یا اینکه از نظر بازیکن استقلال خطایی که با جریمه همراه باشد نکرده است.

وی ادامه داد: بازیکن تراز اول دنیا هم در 90 دقیقه اشتباهاتی می‌کند که از نظر داور خطای جدی‌ صورت نگرفته است پس می‌توان گفت که داوران هیچ ترسی ازاین بازیکن ندارد.

وی افزود: اینکه تیموریان را جریمه نقدی می‌کنند ربطی به ما ندارد و این کمیته انضباطی است که تصمیم می‌گیرد.

وی در رابطه با فغانی که به عنوان داور ذخیره برای قضاوت در جام جهانی انتخاب شده است گفت: گفتن اسم ذخیره برای این داور کاملاً اشتباه است زیرا وقتی می‌گوییم این داور ذخیره است یعنی هیچ و ظیفه‌ای نخواهد داشت.

وی تاکید کرد: فغانی در فیفا جزو حامیان داور انتخاب شده است؛ یعنی به عنوان داور چهارم قضاوت خواهد کرد و اگر مشکلی برای داوران اصلی پیش بیاید، فغانی به عنوان داور وسط به میدان خواهد رفت.

وی در پایان در رابطه با خداحافظی مظفری‌زاده گفت:این احتمال وجود ندارد که مظفری‌زاده برنگردد زیرا 5 شنبه به صورت کتبی جدایی از دنیای داوری را قطعی اعلام کرد.

وی در ادامه گفت: ما دوست داریم که مظفری زاده برگردد زیرا ما به داوران با تجربه نیاز داریم اما این مسئله دیگر تمام شده است وما باید بدانیم که داوری حرفه نیست و مظفری‌زاده هم گفته است که به دلیل مسائل خانوادگی‌اش خداحافظی کرده و ربطی به فضای داوری ندارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.