به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران، بر اساس همین گزارش سود عملیاتی سامسونگ در این دوره معادل 7.7 میلیارد دلار بوده است که کاهش 18 درصدی نسبت به سه ماه ی قبلی و 6 درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته را تجربه کرده است. همچنین درآمد بخش تلفن همراه سامسونگ با حدود 9 درصد کاهش به 31.52 میلیارد دلار رسیده است.
اما سامسونگ هزینههای بالای بازاریابی و مارکتینگ را دلیل اصلی کاهش سود خود میداند، علاوه بر این موضوع در این مدت میزان عرضه اسمارت فونهای این شرکت در بازار نیز با کاهش روبه رو بوده است، البته بر خلاف اسمارت فون ها بخش تبلت های سامسونگ با توجه وجود محصولاتی مانند گلکسی نوت 10.1 نسخه ی 2014 و خانواده ی گلکسی تب 3 با افزایش فروش روبه رو بوده شده است،
انتهای پیام/