معاون اول قوه قضائیه با اشاره به اینکه امروز سلفی‌های تکفیری به نام اسلام در خدمت نظام سلطه به ویژه آمریکا قرار دارند، گفت: سلفی‌ها به ابزار دست دشمنان تبدیل شده‌اند و می‌خواهند چهره اسلام را در دنیا خراب کنند.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و المسلمین "سید ابراهیم رئیسی" در ادامه سفر خود به آفریقای جنوبی با حضور در مرکز اسلامی«ژوهانسبورگ» و ضمن تقدیر از مسئولان این مرکز به خاطر دو دهه فعالیت اسلامی در این استان اقتصادی، حضور مسلمانان در صحنه‌های سیاسی و اقتصادی را رمز پیروزی بر توطئه‌های دشمنان دانست.

وی با اشاره به اینکه امروز سلفی‌های تکفیری به نام اسلام در خدمت نظام سلطه به ویژه آمریکا قرار دارند، گفت: سلفی‌ها به ابزار دست دشمنان تبدیل شده‌اند و می خواهند چهره اسلام را در دنیا خراب کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی همچنین از مرکز جامعة المصطفی شهر «سووتو» در 40 کیلومتری جنوب ژوهانسبورگ هم که به تربیت طلبه‌های جوان مشغول است، بازدید کرد.

معاون اول دستگاه قضا در این مراسم هم با طلبه‌های جوان این مرکز به گفتگو نشست و از نزدیک با مشکلات و همچنین مسائل درسی آنها آشنا شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار