سر مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازی در مقابل تیم شهرداری بم که صدرنشین برتر بانوان است، بسیار سخت و نفس گیر بود.

معصومه غلامی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت تیم استقلال تهران و بازی در مقابل تیم شهرداری بم گفت: بازی با قهرمان لیگ بسیار سخت بود، هرچند که بازیکنان تیم استقلال تمام تلاششان را کردند اما نتوانستیم گلی را وارد دروازه حریف کنیم.

غلامی افزود: تیم استقلال از نظر مالی در شرایط بسیار بدی قرار دارد و به این علت است که بازیکنان این باشگاه نمی‌توانند آن طور که شایسته‌ی این تیم است، بازی کنند و نتایج مطلوب و مورد نظر را کسب نمایند.

وی خاطرنشان کرد: ترازوی بازی در نیمه اول به سود باشگاه استقلال سنگینی می‌کرد، اما از روی اشتباه ما گلی را از حریف دریافت نمودیم و همین امر باعث شد تا تمام وقت نیمه دوم را برای گل نخوردن بگذرانیم که متاسفانه 3 گل از تیم شهرداری بم دریافت کردیم.

سر مربی استقلال خاطرنشان کرد: با تمام این اوصاف من از بازیکنان راضی هستم. آن‌ها بازی خوبی را از خود ارائه دادند و با حداقل امکاناتی که داشتند، خود را به بازی رسانده و تمام تلاششان را برای انجام یک بازی خوب و ایده آل کردند.

وی در پایان گفتگو در خصوص نحوه‌ی قضاوت داوران گفت: داوری بازی خوب بود و به جز یکی دو صحنه، داوران قضاوت خوبی را از خود نشان دادند. چرا که این بازی یک بازی حساس بود و به مراتب تنش و حاشیه‌های زیادی را داشت، که داوران با درایت خوب خود بازی را مدیریت کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بازی ، استقلال ، داوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار