مراسم اختتامیه سی و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام(ره) جمعه شب با حضور سرپرستان تیم های حاضر در این مسابقات برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در ابتدای این مراسم علی‌رضا حیدری نایب رئیس فدراسیون کشتی ضمن ارائه گزارشی از رقابت ها ابزار امیدواری کرد هر ساله تورنمنت های بین المللی ایران به شکل بهتری برگزار شود.

در ادامه این مراسم سابا هه گه دوش رئیس فدراسیون کشتی مجارستان و عضو هیئت رئیسه فیلا با قدردانی از میزبانی مناسب ایران در رقابت های جام یادگار امام(ره) گفت: کشتی ایران با توجه به حضور افراد شناخته شده در راس مدیریت خود و قهرمانان المپیک و جهان در این عرصه می تواند در دنیا به جایگاه بالاتری دست یابد.

وی ابراز امیدواری کرد این روند در آینده نیز ادامه داشته باشد. هه گه دوش در ادامه لوح یادبودی را به رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی ایران اهداء کرد.

هجران شریف اف نماینده فدراسیون جهانی کشتی و داور المپیکی آذربایجان در ادامه مراسم با اشاره به اینکه جام یادگار در سطح مناسبی برگزار شد، اظهار داشت: کشتی در ایران مانند فوتبال در برزیل است و حضور پرشور تماشاگران در سالن شهدای هفتم تیر نشان دهنده علاقه ایرانی ها به این رشته است.

در پایان این مراسم هدایایی به رسم یادبود به سابا هه گه دوش، هجران شریف اف و سرپرستان تیم های شرکت کننده در رقابت ها اهداء شد.

سی و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام(ره) روزهای 3 و 4 بهمن با حضور ده تیم خارجی در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار