عضو تیم کاراته لوله سبز آسیا با اشاره به اینکه تیمش از مدعیان قهرمانی در فصل اخیر سوپر لیگ کاراته باشگاه های کشور است، گفت: مبارزه با ذبیح الله پورشیب برایم افتخار است.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سایت فدراسیون کاراته، پیمان سلطانیان که در هفته پایانی نیم فصل سوپر لیگ کاراته باشگاه های کشور با نمایشی خیره کننده، موجبات برتری تیمش (لوله سبزآسیا) مقابل دانشگاه آزاد اسلامی را فراهم کرد، اظهار داشت: در این هفته 3 مبارزه داشتیم که من در 2 دیدار بروی تاتامی رفته و به پیروزی رسیدیم و در بازی با شهید داورزنی نیز کادر فنی تصمیم گرفت تا بیشتر به کومیته کاهای ذخیره میدان دهد.
 
وی در خصوص نمایش خیره کننده ای که برابر ذبیح الله پورشیب کومیته کای پرافتخار کشورمان داشت، تصریح کرد: پورشیب از بزرگان ایران است و اگر در این مبارزه پیروز شدم دلیل بر افت وی نیست. معتقدم در آن مبارزه، حریفم  
روز خوبی نداشت.
 
این کومیته کای 23 ساله ادامه داد: قدردان پورشیب هستم که فرصت داد تا با او مبارزه کنم. درگذشته هم با این قهرمان مبارزه کرده بودم و از این پیروزی مغرور نمی شوم.
 
وی در خصوص شرایط سوپر لیگ عنوان کرد: تیم بسیار خوبی داریم و هم اکنون با فاصله 3 امتیازی نسبت به تیم های پرمهره دانشگاه آزاد و آذرخودرو در جایگاه سوم ایستاده ایم.
 
کومیته کای تیم لوله سبز آسیا گفت: اگر 2 دیدار هفته دوم که برای ما باخت حاسب کردند را انجام می دادیم هم اکنون صدرنشین لیگ بودیم اما هنوز چیزی تمام نشده و تیم یکدست و بدون حاشیه لوله سبز آسیا توانایی قهرمان شدن را دارد.
 
سلطانیان در خصوص اهداف خود گفت: کاراته و ورزش های رزمی از نظر مالی چیزی برای قهرمانان ندارند و ما فقط برای علاقه خودمان تلاش می کنیم. می خواهم با تمرین و فعالیت زیاد خودم را برای حضور در بازیهای آسیایی اینچئون یا قهرمانی جهان به ترکیب اصلی تیم ملی رسانده و به مدال دست یابم.
برچسب ها: کاراته ، سلطانیان ، لیگ ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار