سرپرست اداره مطالعات منطقه از برگزاری همایش‌های محلی در سراهای محلات منطقه خبر داد.

 زهره آواز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: این هم‌اندیشی با عنوان «محله خوب، زندگی مطلوب» توسط اداره مطالعات و پژوهش‌ منطقه،‌ مدیریت محله و خانه پژوهش در سراهای محلات برگزار می‌شود. 

وی اظهار داشت: پس از اعلام فراخوان همایش و جمع‌آوری آثار در تمامی محله‌ها، ‌کمیته داوری با حضور مدیر محله، ‌شوارایاری و پژوهشگر محله تشکیل شد و با انتخاب سه اثر برتر در هر محله، ‌کار داوری و امتیاز دهی به پایان رسید. 

آواز با اشاره به اهداف این هم‌اندیشی گفت: هم‌اندیشی سال 92 با دیدگاه مثبت‌گرایی سعی در تقویت محله در حوزه‌های فرهنگی،‌عمرانی، آموزشی و شهری دارد و از این طریق با استفاده از ایده‌آل‌های شهروندان نسبت به ایجاد رضایت از زندگی شهروندی و محله اقدام شد. 

وی ادامه داد: هر محله،‌ یک روز را به عنوان "روز همایش" با دعوت از مدیران اجتماعی  نواحی،  شهردار ناحیه و شهروندان محلی ، به ارائه مقالات برتر اختصاص و پژوهشگر محله با استفاده از آنچه که ارائه خواهد شد، شاخص‌های مهم در محورهای مختلف را به عنوان شاخص‌های مطلوب محله تعییین می‌کند و بلافاصله خروجی این هم‌اندیشی در قالب مصوبه‌های جداگانه در حوزه‌‌های مختلف ابلاغ می‌شود.
انتهای‌پيام/
 

برچسب ها: زندگی ، مدیریت ، محله ، خانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار