"بیل دی بلاسیو"، شهردار جدید نیویورک حمایت و دفاع از اسرائیل را قسمتی از شغل خود می‌داند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  هاآرتص؛ "بیل دی بلاسیو"، شهردار جدید نیویورک، در یک میهمانی خصوصی به میزبانی" آیپک"، لابی صهیونیستی آمریکا، به تقدیر از رژیم صهیونیستی پرداخت. 

بر اساس یک نوار صوتی ویرایش شده، دی بلاسیو گفته است : "بخشی از شغل من دفاع از اسرائیل است و این امر از عناصر اصلی آمریکایی بودن است، زیرا  متحد بزرگتری وجود ندارد و این چیزی است که با غرور می‌توانیم بیان کنیم." 

حضور روزنامه‌نگاران در این برنامه صهیونیستی ممنوع بود و سخنرای دی‌‌بلاسیو نیز در برنامه‌های عمومی وی قرار داده نشده بود که همین امر باعث پیدایش شائبه‌هایفراوانی شده است. 

وی همچنین در سخنرانی خود اعلام کرد که تاکنون 3 بار به فلسطین اشغالی رفته‌ است. وی افزود بازدید از "سدیروت"ريا، که اغلب هدف حملات راکتی قرار می‌گیرد، وی را تحت تأثیر قرار داده است. 

وی گفت: "نمی‌توان چیزیاین چنینی را تجریه کرده و با مردم اسرائیل که در خط مقدم جنگ با این مشکلات هستند، احساس یگانگی نکرد."

وی در پایان اظهار داشت که شهرداری نیویورک همیشه به روی لابی صهیونیستی آمریکا باز است و ایستادن در کنار لابی در واشنگتن نیز شغل وی است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار