"عروس افغان" مهمان آذری‌های شبکه سحر

پخش فیلم‌های سینمایی یکی از بخش‌های جذاب هر شبکه تلویزیونی است. شبکه سحر که تلویزیونی برون مرزی است به منظور جذب مخاطبان، روزهای یکشنبه برای مخاطبان آذری فیلم سینمایی پخش می‌نماید. فیلم سینمایی "‌عروس افغان‌" این هفته از آنتن این شبکه پخش خواهد شد.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه بین‌المللی سحر، فیلم سینمایی " عروس افغان " که از محصولات این شبکه است به مدیریت دوبلاژ سعید بحرالعلومی به آذری دوبله شده و یکشنبه برای مخاطبان آذری زبان این شبکه برونمرزی پخش خواهد شد.

ترجمه متون " عروس افغان "  را غلامرضا صفوی بر عهده داشته و صدابرداری و میکس آن را صادق صبور و ساناز اکبری انجام داده اند. مهدی حسین زاده سرپرست دوبلاژ این پروژه بوده است.

محمد علی نوروش، شهباز دولت نژاد، ونوس محسن زاده، یوسف نوعی، کیوان هاشمی، صفورا  مناف زاده، فرزانه مقبل، سعید بحرالعلومی، مهدی حسین زاده بورنگی و ... صداپیشگانی هستند که در امر دوبله "عروس افغان" مشارکت داشته‌اند.

فیلم سینمایی "عروس افغان" را ابوالقاسم طالبی نویسندگی و کارگردانی کرده و علیرضا مزینانی تهیه‌کنندگی آن را به سفارش شبکه برونمرزی سحر بر عهده داشته است.

 این فیلم داستان "گل محمد" معلم افغانی است. او به علت اظهاراتش در کلاس درس، زندانی طالبان بوده، بعد از آزادی، برای فراهم کردن هزینه مراسم ازدواجش برای کار راهی پاکستان می‌شود اما در همین اثنا، افغانستان توسط نیروهای بیگانه اشغال می‌شود. او برای برگشت به وطن دچار مشکل شده و این بار توسط نیروهای اشغالگر دستگیر می‌شود ولی از زندان می‌گریزد. در گیر و دار همه این دشواریها، گل محمد که سخت دلبسته دختر مورد علاقه‌اش است حالا باید با ترفندی مقدمات ازدواجش را هم فراهم کند ولی ... .
 
حسین یاری، گلاب آدینه، نورا هاشمی، محسن حسینی، کرامت رودساز، افشین زارعی و حامد محمدی بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

گفتنی است، فیلم سینمایی "عروس افغان" یکشنبه، 6 بهمن از ساعت 16:30 به وقت تهران به مدت 85 دقیقه از سیمای آذری شبکه جهانی سحر برای مخاطبان آذری زبان این شبکه پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار