در سه روز گذشته از دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تکنولوژی های کشاورزی اصفهان ، نمایندگان و هیئت های تجاری ، اقتصادی و کشاورزی 14 کشور مختلف جهان از این نمایشگاه بازدید کردند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تکنولوژی های کشاورزی ایران(اصفهان) : یونان، هلند، ترکیه، بحرین، آمریکا، نیوزلند، انگلستان، آلمان، چین، قزاقزستان، گرجستان، رومانی، اوراین وایتالیا کشورهائی هستند که نمایندگان و هیئت های آنها در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تکنولوژی های کشاورزی جمهوری اسلامی ایران(اصفهان) حضور یافتند.

این نمایندگان و هیئت های اقتصادی ضمن بازدید از سالن ها و غرفه های نمایشگاه ، با صاحبان صنعت کشاورزی ، بازرگانان و انجمن های و اتحادیه های مختلف کشاورزی کشورمان وراد مذاکرات تجاری شدند.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تکنولوژی های کشاورزی جمهوری اسلامی ایران(اصفهان) که یکی از بزرگترین نمایشگاه های کشاورزی منطقه خاورمیانه محسوب می شود، با حضور شرکت ها تولیدی صنعتی و نهادهای تحقیقاتی دانشگاهی داخلی و خارجی، از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای مختلف جهان؛ در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، امروز نیز ادامه دارد.

در این نمایشگاه ، بیش از یکصد و بیست شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و هشت کشور خارجی، نوین ترین و جدیدترین صنایع ، تولیدات ، تجهیزات و خدمات مختلف حوزه کشاورزی را ارائه می کنند.

در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تکنولوژی های کشاورزی جمهوری اسلامی ایران(اصفهان) ، علاوه بر شرکت ها و صنایع بزرگ؛ سازمان ها و نهادهای علمی، پژوهشی، تحقیقاتی و دانشگاهی نیز حضوری چشمگیر دارند و آنها نیز جدیدترین تحقیقات حوزه کشاورزی را ارائه کره اند.

بر اساس آمار و افکار سنجی های انجام شده در مراکز نمایشگاهی حوزه های کشاورزی معتبر جهانی ، نمایشگاه بین المللی تکنولوژی های کشاورزی جمهوری اسلامی ایران(اصفهان)؛یکی از نمایشگاه های با کیفییت درجه A منطقه ای، محسوب می شود و این موضوع موجب شده بزرگترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده، وارد کننده و تامین کننده محصولات کشاورزی و زراعی داخلی و خارجی، در آن حضور داشته باشند .

2 تا 12 بهمن ماه در استان اصفهان دهه بین المللی کشاورزی نامگذاری شده است.دراین دهه علاوه بر برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تکنولوژی کشاورزی ایران(اصفهان) ؛ اولین همایش بین المللی ایده های نو در کشاورزی نیز در روزهای 6 تا 7 بهمن و دوازدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و دامپزشکی هم در روزهای 9 تا 12 بهمن ماه، برگزار خواهد شد .

افزایش راندمان تولید ، افزایش کیفیت تولیدات حوزه کشاورزی، اشتغالزائی ، جذب بازارهای جهانی و توسعه صادرات ، آشنائی با نوین ترین صنایع ، تجهیزات و روش های تولید کشاورزی روز جهان، آشنائی با روش های نوین کاشت، داشت، برداشت، نگهداری و توزیع محصولات کشاورزی و ایجاد زمینه برای تبادل نظر تولید کنندگان حوزه کشاورزی؛ مهمترین اهداف برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تکنولوژی کشاورزی ایران(اصفهان) است .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار