سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: لیگ ما هیچ مشکلات دیگری ندارد و فقط مشکل مهم تیموریان است که اگر جریمه سنگین شود خیال همه راحت می‌شود.

میرشاد‌ ماجدی‌ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: کارشناسان کمیته انضباطی خبر هستند، نوع برخورد‌ها و جزئیات را در نظر می‌گیرند و سپس رای می‌دهند اما متاسفانه جامعه فوتبال همه کاره هستند و در رای کمیته انضباطی دخالت می‌کنند.
 
وی در خصوص احتمال جدایی امیر حسین صادقی از استقلال بیان داشت: هر بازیکنی‌ ممکن است 100 پیشنهاد از تیم های مختلف داشته باشد اما صادقی در حال حاضر با استقلال قرار داد دارد و تا پایان فصل بازیکن‌ استقلال است.
 
 وی در مورد بازگشت فرهاد مجیدی به فوتبال گفت: کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند از قوانین فوتبال اطلاعی ندارد وقتی که فصل نقل و انتقالات‌ تمام شده و نام مجیدی هم در لیست نیست ما چه طور می‌توانیم مجیدی را به استقلال برگرد‌انیم.
 
سرپرست استقلال ادامه داد: این افراد با توجه به شرایط استقلال در جدول و محروم و مصدوم‌هایی که داریم می‌خواهند برای ما حاشیه ایجاد کنند و آرامش تیم را بر هم بزنند.
 
میر شاد ماجدی‌ در پایان درباره بازی فردا مقابل ذوب آهن خاطر نشان کرد: بازیکنان وضعیت نسبتا خوبی دارند، غلام‌نژاد و بیک زاده محروم هستند و نظری هم مصدوم است، اما ما توجهی به این مسائل نمی‌کنیم و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا یک بازی خوب و تماشاگر پسند ارائه دهیم و سه امتیاز را کسب کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: سرپرست ، تیم ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار