دکتر محمدعلی نجفی معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری عصر روز پنج‌شنبه سوم بهمن ماه در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در مادرید با ایرانیان مقیم اسپانیا و فعالان صنعت گردشگری ایران، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حوزه میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ابتدای این دیدار و پس از خیرمقدم مرتضی صفاری سفیر جمهوری اسلامی ایران در مادرید، تعدادی از فعالان صنعت گردشگری به نمایندگی از بخش‌های دانشگاه، سرمایه‌گذاری، راهنمایان تور، دفاتر خدمات مسافرتی و... به ارایه نقطه‌نظرات و درخواست‌های خود پیرامون ارتقاء سطح حضور ایران در نمایشگاه‌های خارجی و برنامه‌ریزی گردشگری پرداختند.  
 
در ادامه این نشست دکتر نجفی با تشکر از مشارکت فعال بخش خصوصی در نمایشگاه فیتور 2014، به ارایه توضیحاتی در خصوص توافقات و نتایج دیدارهای انجام شده به‌ویژه با وزیر صنعت، انرژی و گردشگری اسپانیا و دبیرکل سازمان جهانی جهانگردی پرداخت و دستاوردهای این ملاقات‌ها را در راستای بهبود روابط دو کشور و همچنین ارتقاء ‌وضعیت صنعت گردشگری در کشور، موثر ارزیابی کرد.  

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار