پیشکسوتان بسیجی و رزمنده استان ایلام در قالب کاروان های راهیان نور از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس شهرستان مرزی مهران دیدن کردند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام، دراین باره گفت: این کاروان شامل 350 نفر از پیشکسوتان بسیجی و رزمنده استان ایلام هستند که به مدت یک روز در قالب کاروان راهیان نور از مناطق عملیاتی مهران دیدن کردند.
سردار سید صادق حسینی افزود: کاروان راهیان نور پیشکسوتان بسیجی و رزمنده استان ایلام به وسیله هشت دستگاه اتوبوس ، ضمن حضور بر مزار شهید گمنام در زیارتگاه ایثار قلاویزان، از یادمان های گرمیشه ، تپه شنی و یادمان شهید دستواره مهران بازدید و با آرمان های شهدا عهد و میثاقی دوباره بستند.
وی اظهار کرد: دیدار از مناطق جنگی برای پیشکسوتان دفاع مقدس ضمن یادآوری رشادت ها و بیان خاطره های آنان یک نوع تجلیل از این افراد است که سالیان سال رزمنده بودند و باید برای این عزیزان ارزش قائل باشیم.
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام ادامه داد: رزمندگان پیشکوست ما سرمایه های انقلاب هستند زیرا که بدون هیچ چشم داشتی از جان و مال خود گذشتند و در مقابل تا بن دندان مسلح رژیم بعث و استکبار ایستادگی کردند.
سردار حسینی تاکید کرد: مناطق عملیاتی استان بویژه قلاویزان و نقطه ایثار در دوران جنگ پر بود از میداین مین و استحکامات پیشرفته دشمن اما رزمندگان ما چون دلشان با خدا بود و از نیروی ایمان برخوردار بودند از این استحکامات گذشتند و در واقع ایمان بر تجهیزات دشمن پیروز شد.
در این برنامه معنوی یکی از همرزم های شهدا و راویان دفاع مقدس به تشریح ابعاد مختلف عملیات غرور آفرین کربلای یک و نحوه آزاد سازی مهران پرداخت.
 
 
 
 انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.