آمریکا، کشوری ناامن برای زنان/ آمار قابل تأمل تجاوزهای جنسی در امریکا

بنابر اذعان كاخ سفید، "نزدیک به 22 میلیون زن آمریكایی - حدود یک پنجم جمعیت زنان ایالات متحده- در طول عمر خود در آمریکا مورد تجاوز قرار گرفته‌اند، كه نزدیك به نیمی از افراد قبل از سن 18 سالگی مورد تجاوز جنسی قرار داشته‌اند".

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از هندوستان تایمز، بنابر اذعان كاخ سفید، اگر چه زنان آمریكایی از همه نژادها هدف رفتارهای خشونت آمیز جنسی قرار گرفته‌اند اما برخی گروه‌ها و نژادها بیشتر آسیب دیده‌اند.

در این گزارش کاخ سفید آمده است: 33.5 درصد از زنان چند نژادی، 27 درصد از زنان آمریکایی هندی و بومی آلاسکا، 15 درصد از زنان اسپانیایی، 22٪ از زنان سیاه پوست، و 19 درصد از زنان سفیدپوست مورد تجاوز قرار گرفته‌اند. نزدیک به 22 میلیون زن آمریکایی و 1.6 میلیون مرد در طول عمر خود مورد آزار جنسی قرار می‌گیرند.

این گزارش، تغییر هنجارهای اجتماعی، بهبود عدالت کیفری، و حفاظت از دانش آموزان از تجاوزات جنسی را برای بهبود شرایط زندگی قشر مونث آمریكا لازم الاجرا می‌داند.

در این گزارش آمده است: از هر 5 دانشجوی زن آمریكایی یك نفر مورد تجاوز قرار می‌‌گیرد. اخیرا رئیس جمهور آمریكا هم به گسترش تجاوز به عنف و تجاوز جنسی در مدارس کشور اعتراف کرد. 

بر اساس این گزارش، افراد جوان بیشتر در معرض این فساد اخلاقی قرار دارند، به طوریكه نزدیک به نیمی از زنان قربانی، قبل از 18 سالگی ، و بیش از یک چهارم از مردان مورد تجاور قرار گرفته، قبل از 10 سالگی مورد تجاوز قرار گرفته‌اند.

دانشجویان آسیب پذیرترین قشر محسوب می‌شوند بطوریكه یك پنجم دختران در دانشگاه تجاوز جنسی را تجربه كرده‌اند.

در این گزارش آمده است: حدود یک سوم از زنان آمریكایی در زیر سن قانونی مورد تجاوز قرار گرفته‌اند.

بر اساس این گزارش، از هر 71 مرد آمریكایی به عبارتی دیگر 1.6 میلیون مرد آمریكایی، یك نفر در طول زندگی خود مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است. 

بر اساس این گزارش، افراد معلول، جامعه همجنسگرایان، زندانیان (از هر دو جنس)، و بی خانمان نیز از این فساد اخلاقی مصون نبوده‌اند.

مهاجران بدون مدرک شناسایی نیز، شدیدا در معرض بی بند و باری‌های اخلاقی قرار دارند و به همین دلیل آمارهای دقیق این قشر، بخاطر ترس از اخراج شدن از آمریكا، در دسترس نمی‌باشد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار