فرمانده انتظامي خراسان رضوي از دستگيري عامل زمين خواري 15 ميليارد توماني در خراسان رضوي خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار بهمن اميري مقدم در تشريح اين پرونده گفت: با ارجاع پرونده زمين خواري از اداره منابع طبيعي مبني بر اين كه بيشتر از 30 هكتار از اراضي منابع طبيعي كشور در شهرستان سبزوار به صورت غير قانوني تصرف شده و در قطعات دو هزار متري به منظور ويلا سازي به فروش رسيده است با توجه به اهميت موضوع تحقيقات پليسي در اين رابطه آغاز شد.
 
وي افزود: بررسي هاي اوليه با هماهنگي مراجع قضايي و با حضور نمايندگان اداره منابع طبيعي، جهاد كشاورزي و مسكن و شهرسازي حاكي از آن بود كه اراضي مورد نظر ابتدا خاك ريزي و تسطيح شده و با تغيير مسير آبراهه و سيلاب هاي فصلي، به فروش رسيده است.
 
فرمانده انتظامي خراسان رضوي گفت: كارآگاهان پليس آگاهي سبزوار متهم اين پرونده را شناسايي و در اقدامي غافلگيرانه او را كه مرتكب زمين خواري 15 ميليارد توماني شده بود دستگير كردند.
 
متهم براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي و تحقيقات گسترده در اين رابطه براي شناسايي و دستگيري ديگر افراد مرتبط با اين اقدام مجرمانه ادامه دارد.
 
سردار اميري مقدم در پايان با اشاره به اين مطلب كه متاسفانه خريداران اين زمين ها بدون انجام تحقيقات لازم و استعلام از مبادي قانوني اقدام به خريد زمين كرده اند گفت: شهروندان بايد هوشيار باشند و در اين گونه موارد فريب تبليغات دروغين و قيمت كمتر از معمول زمين هاي به فروش گذاشته شده را نخورند، ضمن آن كه استعلام از مبادي قانوني نيز براي انجام چنين معاملاتي ضروري است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار