مدیر سامانه 137 شهرداری منطقه 18 ، از برگزاری هم اندیشی کارشناسان سامانه 137 در این منطقه خبرداد.

سلیمانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاری هم اندیشی کارشناسان سامانه 137 شهرداری منطقه 18 در دستور کار سامانه 137 این منطقه قراردارد این طرح به منظور افزایش سطح رضایتمندی و ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان در دست اجرا است.

وی ادامه داد: در این طرح نشست هم اندیشی کارشناسان سامانه 137 به منظور نظارت مستمر بر روند پیگیری پیام‌های ارسالی شهروندان در نواحی 7 گانه منطقه 18 برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری نشست هم اندیشی کارشناسان سامانه 137 در نواحی 7 گانه منطقه 18 از جمله ناحیه یک این منطقه به منظور افزایش سطح رضایتمندی و ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان از اقدامات اجرایی این طرح است.

سلیمانی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 افزود: نظارت مستمر کارشناسان سامانه 137 بر روند پیگیری پیام‌های ارسالی شهروندان، برمبنای فرمت ارسالی از مراکز دریافت پیام‌های بازگشت ناظر و کارشناسان اداره‌ها جهت دسترس آسان و سریع اطلاعات در نواحی 7 گانه، اختصاص زمان بیشتر برای رسیدگی به پیام‌های کمیسیون ماده صد، تجدید نظر در پیام‌های جمع‌آوری خاک و نخاله‌های ناشی از حفاری شرکت‌های خدماتی، دریچه‌های خارج از بافت مسکونی از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.
انتهای پیام/

برچسب ها: پیام ، سامانه ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار