رئیس فدراسیون والیبال در پیام هایی جداگانه انتخاب رئیس، نواب رئیس، دبیر کل، اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک را تبریک گفت.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون والیبال، پس از برگزاری چهل و یکمین مجمع عمومی (انتخابات) کمیته ملی المپیک دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در پیام هایی جداگانه انتخاب کیومرث هاشمی و شاهرخ شهنازی را به عنوان رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک تبریک گفت که متن این پیام ها به شرح زیر است:

برادر عزیزم جناب آقای مهندس کیومرث هاشمی

باسلام  
احتراما به نمایندگانی از طرف خانواده بزرگ والیبال ایران انتخاب جنابعالی را به عنوان ریاست کمیته ملی المپیک در چهل و یکمین مجمع عمومی (انتخابات)، تبریک و تهنیت عرض می کنم و امیدوارم در سایه الطاف حضرت حق و ظل عنایات حضرت ولی عصر (عج) در راستای تحقق اهداف بلند مرتبه کمیته ملی المپیک و اعتلای ورزش ایران اسلامی موفق و پیروز باشید.

محمدرضا داورزنی  
رئیس فدراسیون والیبال
 
بردار ارجمند جناب آقای مهندس شاهرخ شهنازی 

با سلام 

بدین وسیله از جانب خود و خانواده بزرگ والیبال انتخاب جناب عالی به سمت دبیرکل کمیته ملی المپیک را به شما و جامعه ورزش تبریک و تهنیت عرض می کنم.
از درگاه ایزد منان مزید توفیقات روز افزون در صحنه‌ خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ورزش کشور در راستای تحقق اهداف بلند مرتبه کمیته ملی المپیک را خواستارم.

محمدرضا داورزنی  
رئیس فدراسیون والیبال

همچنین داورزنی در پیام هایی جداگانه انتخاب رباب شهریان به عنوان نایب رئیس اول، علیرضا دبیر به عنوان نایب رئیس دوم، محمد علی شجاعی به عنوان خزانه دار، محمدپولادگر، محمود مشحون، علی کفاشیان، رسول خادم ، محمد علیپور و فضل‌الله باقرزاده به عنوان هیات اجرایی کمیته ملی المپیک را تبریک گفت.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
يحيايي
۱۵:۴۵ ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
با سلام و آرزوي بهترين ها"
با توجه به انتخابات اخير كميته ملي المپيك، و بيان ناگفته ها از چگونگي روند اجرايي انتخابات ( قبل،حين و بعد از جلسه ) توسط كارشناسان خبره و همچنين ساير كانديداهاي رئيسي و دبيركلي كميته ملي المپيك از يك سو، و عدم انتخاب آقاي علي مرادي بعنوان دبير كل از سوي مجمع از سوي ديگر، بايستي عرض نمايم كه الحق والانصاف كمترين حق آقاي مرادي ، رأي آحاد اعضاي محترم مجمع به دبير كلي ايشان بوده است. بنده بيش از 28 سال افتخار آشنايي با اين انسان وارسته ،با شخصيت،مؤمن، چهره ارزشمند و شناخته شده در عرصه هاي ورزشي و اجتماعي "در سطح كشور و حوزه بين المللي" را دارم ، و اميدوارم كه جناب آقاي گودرزي وزير محترم ورزش و جوانان كشور نيز كه قطعآ از ايشان شناخت عميق و كاملي دارند، دستور فرمايند تا از وجود اين سرمايه ملي و توانمندي،ظرفيت و تجربه والاي اين عزيز گرانمايه ،بطور جدي و شايسته در بدنه ورزش كشور به بهترين نحو بهره گرفته و استفاده نمايند "با سپاس"
آخرین اخبار