اداره كل روابط عمومي رسانه ملي شهادت شهيد شكرالهي از همكاران هنرمند و متعهد سازمان را تسليت گفت.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، روابط عمومي سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران در پي شهادت شهيد "علي شكرالهي" از تلاشگران عرصه رسانه و از جانبازان سرفراز هشت سال دفاع مقدس با گراميداشت ياد و خاطره ي اين شهيد والا مقام و عرض تبريك و تسليت به محضر خانواده ي فداكار ايشان پيامي صادر كرد.

 
متن پيام به اين شرح است:
 
به نام خدا
 
" وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُواْ فِي سَبِيلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاء عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ "
 
هنرمند ديگري از خيل عاشقان اباعبدالله الحسين(ع) و فرزند برومند ديگري از فرزندان ملت سر بلند ايران اسلامي دعوت حق را لبيك گفت و به ياران شهيدش پيوست.
 
شهيد علي شكرالهي دلاور مردي از ديار افتخار آفرينان نيز به عرش رسيد . پرواز او كه از فرش جدا بود و اينك با عرشيان همنشين شده است چراغ شهادت را در دل اميدواران روشن نگه داشت كه در باغ شهادت باز باز است .
 
روابط عمومي سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران عروج عارفانه ي همكارصبور و مقاوم خود را كه با وجود 70 درصد جانبازي هيچگاه از تلاش براي عزت اسلام ، سربلندي ايران، فداكاري براي ملت و جان فشاني در راه ولايت باز نايستاد تبريك و تسليت مي گويد و از خداوند متعال براي خانواده ي فداكار،باز ماندگان، دوستان و همكاران داغدار ايشان در معاونت سياسي سازمان صدا وسيما و واحد مركزي خبر صبر جميل و اجر جزيل آرزومند است .
 
(اداره ي كل روابط عمومي سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران)
 
شهيد والا مقام شكرالهي از پژوهشگران  صدا و سيما بود كه در سال 59 در حالي كه 14 سال بيشتر نداشت، به عنوان دانش آموز بسيحي از طريق لشكر 17 علي بن ابي طالب (ع) عازم جبهه شد . وي در سال 62 و در 17 سالگي در عمليات والفجر 4 در ارتفاعات كاني مانگا(غرب كشور) با اصابت گلوله به نخاع و كليه از هر دو قسمت مجروح شد .
 
 وي دو مدرك فوق ليسانس علوم سياسي و علوم استراتژيك را با وجود مشكلات جسمي گرفت و مدير روابط عمومي انجمن جانبازان قطع نخاعي بود.
 
وي باوجود وضعيت سخت جسماني  و ضايعه نخاعي و با اين كه با يك كليه پيوندي زندگي مي‌كرد، بسيار با روحيه و فعال والگوئي ازتوكل و روحيه و كار وتلاش براي ديگر جانبازان و يادگاران دفاع مقدس بود. شهيد شكرالهي پس از سالها تحمل جراحت‌هاي ناشي از جنگ، ديروز جان به جان آفرين تسليم كرد و به خيل ياران شهيدش پيوست. پيكر اين شهير والامقام صبح امروز در تهرانپارس تشييع و براي مراسم خاك سپاري به زادگاهش سمنان منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار