کریستوف دی مارگری مدیر کل شرکت توتال فرانسه که در حاشیه نشست اقتصادی داووس با تلویزیون آمریکایی بلومبرگ گفتگو می کرد اظهار داشت:به دلیل پابرجا بودن تحریم ها، شرکت های توتال نباید به پروژه های سابق خود در ایران بازگردد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛ به دنبال مذاکرات روز گذشته شرکت های نفتی اروپایی و مقامات ایرانی در داووس بر سر توسعه میادین نفتی و گازی این کشور پس از رفع تحریم ها، به گفته مدیر کل شرکت توتال، تهران در این زمینه پیشنهادهایی داده که وی از آنها به عنوان پیشنهادهای جذاب یاد کرد .

کریستوف دی مارگری مدیر کل شرکت توتال فرانسه که در حاشیه نشست اقتصادی داووس با تلویزیون آمریکایی بلومبرگ گفتگو می کرد اظهار داشت: " قراردادهای پیشنهادی ایران بیش از پیش "جذاب" هستند. آنها نهایتا منتظر رفع تحریم ها هستند تا این قراردادها عملی شوند".

وی تاکید کرد، شرکت توتال حق ندارد به پروژه های سابق خود در پارس جنوبی بازگردد، زیرا تحریم ها همچنان برقرار هستند.

شرکت توتال که سومین شرکت بزرگ نفتی اروپاست، در سال 2009 پس از اعمال تحریم ها علیه ایران عمل به قرارداد خود با تهران را متوقف کرد.

"دی مارگری" مدیر کل شرکت توتال گفت: " حسن روحانی رئیس جمهور ایران روز گذشته در جلسه مدیران اجرایی بخش انرژی جهان شرکت کرد که خود من نیز در آن حضور داشتم".

 پارس جنوبی جایی است که شرکت توتال تا سال 2009 در آن فعالیت داشت. این فعالیت شامل توسعه صادرات و بهینه سازی میدان های قدیم و جدید با ظرفیت تولید بالاتر است.

آژانس انرژی، سازمانی مشورتی است که 28 کشور در آن عضویت دارند و مقر آن در پاریس قرار دارد .

انتهای پیام/


برچسب ها: توتال ، ایران ، مدیر ، شرکت ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار