نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند گفت: شهرستان دماوند با داشتن آثار تاریخی و مکان های گردشگری بسیار دارای پتانسیل ها و قابلیت های متعددی در جهت جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی با هدف توسعه صنعت گردشگری است.

ˈناصر محمودی فرˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار کرد: یکی از گام های که طی ماه های اخیر با آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید برداشته شده است، تشکیل کارگروه های تخصصی به ویژه در حوزه صنعت، اشتغال و گردشگری شهرستان است.

وی ادامه داد: شهرستان دماوند از جمله شهرستان های استان تهران بوده که دارای پتانسیل ها و قابلیت های بسیاری در حوزه گردشگری و توریستی است که می توان با ایجاد زیرساخت های لازم هم پای دیگر حوزه ها و کارگروه های شهرستانی به سوی توسعه گام بردارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند با بیان اینکه جلسات و نشست های متعدد و تاثیرگذاری در سطح شهرستان برای امر گردشگری و توریستی منطقه شکل گرفته است، به آثار تاریخی دماوند با توجه به قدمت آن تاکید کرد و گفت: شهرستان دماوند دارای وسعت بسیاری است و با داشتن آثار تاریخی و مکان های گردشگری متعدد کمتر به حفظ و حراست از آن توجه شده است.

محمودی فر خاطرنشان کرد: هم اینک دماوند از داشتن یک اداره به عنوان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری محروم است و فقط یک نمایندگی از این نهاد استانی در شهرستان وجود دارد و همین امر موجب شده تا بودجه کمتری برای حفظ و حراست از آثار تاریخی شهرستان واریز شود.

وی با بیان اینکه حمایت از صنعت گردشگری می تواند زمینه اشتغال و درآمد زایی را در منطقه افزایش دهد، بیان کرد: امروز اگرچه شاهد کمبود اعتبارات دولتی در بخش های عمرانی، خدماتی و .. هستیم ولی امید می رود بتوانیم با حمایت سرمایه گذاران بخش خصوصی در این راستا پیشگام باشیم./ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.