حجازیان: ورودی گرفتیم تا هرکس برای پینگ پنگ ارزش قائل است بیاید

مسئول مسابقات فدراسیون تنیس روی میز گفت: اینکه از ملی پوشان با سابقه هم صد هزار تومان گرفتیم دلیل خاصی نداشت فقط می خواستیم هرکس برای پینگ پنگ ارزش قائل است جلو بیاید.

علیرضا حجازیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اگر از برخی بازیکنان باسابقهمثل اخلاق پسند، احدی و لطف اله نسبی خواستیم مانند سایرین در پیکارهای انفرادی مبلغ صد هزار تومان بدهند علتش این بود که هرکس برای پینگ پنگ ارزش قائل است جلو بیاید در بخش بانوان این رقم 50 هزار تومان است. اکنون هم مهران احدی و میدیا لطف اله نسبی ثبت نام کرده اند .

وی اعلام کرد: رقابت‌های بین المللی جام فجر امسال با حضور 10 تیم خارجی آغاز شد در حالی که سال گذشته 6 تیم به ایران آمده بودند ، برخلاف حواشی که گفته می شود هندیها تیم خوبی ندارند بازیکنی از آنها به نام شتیل توانسته در مسابقات اخیر کشورش کمال را شکست دهد، هند، کره و روسیه بنام بودند و تیمهای ملی الف ، ب و جوانان ما نیز رقابتهای قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند.

حجازیاندرخصوص رقابتهای فجر کاپ بانوان گفت: مسابقات آنها در شیرودی برگزار می شود و مجارستان، هند و قزاقستان بازیکنان خوبی را به ایران آورده اند.
مسئول برگزاری مسابقات خاطرنشان کرد: خدارا شکر می کنیم که تاکنون مسابقات در شرایط ایده آلی در حال برگزاری است و هیچ کس اعتراضی نداشته، ضمن اینکه بازیکنان خارجی را در هتل المپیک اسکان داده ایم.

برچسب ها: تنیس ، حجازیان ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار