تیم ملی فوتبال اکوادور یکی دیگر از تیم‌های راه یافته به جام جهانی از آمریکای جنوبی است که در بازی‌های مقدماتی جام جهان با آرژانتین، کلمبیا، شیلی، اروگوئه، ونزوئلا، پرو، بولیوی و پاراگوئه همگروه شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی فوتبال اکوادور یکی دیگر از تیم‌های راه یافته به جام جهانی از منطقه‌ آمریکای جنوبی است که در بازی‌های مقدماتی راه‌یابی به برزیل با تیم‌های آرژانتین، کلمبیا، شیلی، اروگوئه، ونزوئلا، پرو، بولیوی و پاراگوئه همگروه شد و با انجام 16 بازی به هفت برد، چهار تساوی و پنج باخت دست یافت که در نهایت با کسب 25 امتیاز به عنوان چهارمین تیم گروه به رقابت‌های جهانی برزیل صعود کرد.

بازیکنان تیم اکوادور 20 گل را به سود خود در 16 بازی به ثمر رساندند و در مقابل 16 گل از حریفان دریافت کردند.

پیروزی یک بر صفر برابر اروگوئه در بازی ما قبل آخر، مهر تاییدی بود برحضوراکوادور در جام جهانی 2014 ، اکوادوری‌ها توانستند با تفاضل گل بهتر نسبت به اکوادور به طورمستقیم به جام جهانی 2014 صعود کنند تا یاران سوارس سرمربی اروگوئه، مسیرخود برای حضور در جام جهانی 2014 را در دیدار مرحله‌ی پلی. آف رقابت‌ها جست‌وجو کنند.

سرمربیگری تیم فوتبال اکوادور برعهده‌ی "رینالدوروئدا" است و بهترین بازیکنان اکوادوری ها " ادیسون مندز" و" آنتونیو والنسیا" بازیکن برجسته‌ی منچستر یونایتد معرفی شده‌اند.

این تیم تاکنون 2 بار حضور در مسابقات جام جهانی را تجربه کرده و آخرین حضورش جام جهانی 2006 بود.

تیم اکوادور پس از صعود و در بین تیم های راه یافته در گروه E قرار گرفت و با سوئیس، فرانسه و هندوراس همگروه شد.

تیم اکوادور درمقابل تیم‌های مطرحی چون فرانسه و سوئیس رقابت سختی را پیش رو خواهد داشت و باید تمام تلاش خود را کند تا نتیجه خوبی را ازخود در این رقابت ها برجای بگذارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار