مدیر اجرایی رنو در حاشیه نشست مجمع جهانی اقتصاد گفت: شرکت رنو می‌خواهد، تا به محض برداشته شدن تحریم‌ها، فورا، دوباره فعالیت‌های خود را در این کشور از سر بگیرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، رویترز نوشت: کارلوس گوسن مدیر ارشد اجرایی شرکت فرانسوی رنو با «بازار بزرگ بالقوه» خواندن ایران اعلام کرد که این خودروساز فرانسوی در نظر دارد، تا به محض برداشته شدن تحریم‌ها به ایران بازگردد.

به دنبال توافق ژنو در ماه نوامبر، بسیاری از شرکت‌های غربی پیش‌بینی کرده بودند که به ایران باز می‌گردند.

از 20 ژانویه (30 بهمن) ماه برخی از تحریم‌های ایران به حالت تعلیق درآمده است، اما اکثر تحریم‌ها علیه این کشور به قوت خود باقی مانده و به توافق جامع بستگی دارد.

گوسن در حاشیه نشست مجمع جهانی اقتصاد گفت: ما ایران را یک بازار بزرگ بالقوه برای صنعت خودرو می‌دانیم و می‌خواهیم، تا به محض برداشته شدن تحریم‌ها، فورا، دوباره فعالیت‌های خود را در این کشور از سربگیریم.

وی افزود: ما و بسیاری از خودروسازان مایل هستیم که در توسعه بازار ایران که در حال حاضر بزرگ‌ترین بازار خاورمیانه با وجود تحریم‌هاست، مشارکت داشته باشیم.

این مدیر شرکت رنو با این استدلال که پیش از برداشتن تحریم‌ها، صحبت کردن با ما مقامات ایران نا به هنگام و زودتر از موعد خواهد بود، گفت: با رئیس جمهور ایران صحبت نکرده است.
برچسب ها: وبگردی ، رنو ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.