یکی از رهبران جمعیت الوفاق بحرین تصریح کرد گروهی از مخالفان بحرینی که به برخی کشورهای اروپایی سفر کردند امروز در بروکسل با نمایندگان اتحادیه اروپا دیدار و درباره خواسته های مردم این کشور بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه اللولوه؛«عبدالجلیل خلیل» گفت: ما نظرات  و دیدگاههای خود را درباره راه حل عادلانه و خروج از بحران در بحرین مطرح کردیم.

وی  تاکید کرد: با فراهم شدن فضا و توافق بر سر نقشه راه در چارچوب جدول زمان بندی شده روشن می توان به راه حل عادلانه کمک کرد.

وی خاطر نشان کرد: دیدار ما با مسئولان اتحادیه اروپا بسیار خوب و سازنده بود بنابراین ما دیدگاه مخالفان را برای دست یابی به راه حلی عادلانه برای خروج از بحران در این کشور مطرح و تاکید کردیم هر گونه راه حلی باید آرزوی تمامی ساختارها در این کشور را محقق سازد.

وی گفت: دیدگاه های مخالفان روشن و شفاف  بوده و در گفتگوها نیز مطرح شده است بنابراین برای پیشبرد این روند و فراهم شدن زمینه،  رژیم حاکم  باید بازداشت شدگان سیاسی را آزاد  و  فضای رسانه ای فراهم کند ، بر سر نقشه راه و جدول زمان بندی شده با مخالفان به توافق برسد.


انتهای پیام  /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار