تیم مهرام تهران که هفته قبل فولاد ماهان را در اصفهان برده بود با ماندن در این شهر ذوب آهن را هم شکست داد و با توجه به پیروزی در تهران، سبزپوشان اصفهانی را دبل کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هفته هفدهم سوپرلیگ بسکتبال که برای اولین بار با آمار مستقیم از تمام بازیها در سایت فدراسیون پوشش داده می شود، با دیدار صنایع ماهشهر و نیروی زمینی در تهران آغاز شد. صنایع که هفته قبل برد مهمی را به دست آورده و دو پله در جدول صعود کرده بود در تهران هم به راحتی نیروی زمینی را شکست داد. مهرام در اصفهان موفق به دومین برد مقابل ذوب آهن شد و فولاد ماهان بعد از باخت هفته قبل، همیاری را در زنجان شکست داد.

برد 23 امتیازی صنایع

بعد از دیدار هفته قبل، فرید حقایقی بازیکن صنایع به خاطر درگیری پیش آمده در بازی با محرومیت سنگین دو ماهه مواجه و بازی با نیروی زمینی هم بدون حضور یونس لاله زاده بهترین امتیازآور تیم در ترکیب اولیه شروع شد. نیروی زمینی هم با رسیدن محسن محمدی بازیکن شوتزن تیم، همچنان بدون علیرضا هنردوست بازی کرد.

صنایع کوارترهای اول و آخر را با اختلاف بالا و نتیجه 29 بر 12 و 25 بر 16 برد. کوارتر دوم 11 بر 8 به نفع نیروی زمینی و کوارتر سوم 12-12 مساوی شد. 

در روز کم امتیاز نیروی زمینی، امیر صدیقی با 13 امتیاز و 7 ریباند و پوریا هاشمی با 12 امتیاز و 6 ریباند بهترینهای تیم بودند.

یونس لاله زاده با 28 امتیاز، 7 ریباند و 4 توپربایی در کنار محمد کنه با 16 امتیاز و 18 ریباند بهترین بازیکنان زمین بودند و امیر امینی با وجود تنها 2 امتیاز سومین بازیکن موثر صنایع بود.  
امینی 8 پاس گل، 7 ریباند و 6 توپربایی در بازی داشت.

نتایج سایر بازیها

مهمترین بازی هفته، دقایقی قبل با برد 79 بر 71 مهرام در اصفهان تمام شد. ذوب آهن میزبان مسابقه در دیدار رفت هم مقابل مهرام باخته بود.

نتیجه دیدارهای دیگر هفته نیز به شرح زیر است:

همیاری زنجان 63 - 68 فولاد ماهان

هفت الماس 57 - 72 دانشگاه آزاد

پتروشیمی 101- 52 استقلال قشم

افرا 71 - 73 شهرداری گرگان
برچسب ها: صنایع ، هفته ، هفدهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار