واکنش تند نخست وزیر رژیم صهیونیستی به سخنرانی روحانی /

نتانیاهو : نمایش فریب کاری ایران ادامه دارد / روحانی حاضر نیست اسرائیل را به رسمیت بشناسد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی از سخنان رییس جمهور کشورمان در اجلاس "داووس" به شدت انتقاد کرد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه صهیونیستی جروزالم پست ؛  بنیامین نتانیاهو  در ادامه مدعی شد : ایران این بار نیز مشغول فریب دادن اذهان عمومی است و جهان نباید فریب رییس جمهور این کشور و سخنانش را بخورد . 

نتانیاهو گفت : روحانی در حالی از صلح صحبت می کند که حتی حاضر نیست اسرائیل را به رسمیت بشناسد . تصمیم ایران برای برنامه هسته ای اش تسلیحاتی است چرا که رآکتور آب سنگین و سانتریفیوژ دارد و حاضر نیست از آنها دست بکشد . 

وی در ادامه لفاظی های خود افزود :‌ روحانی خود اذعان کرده بود که ده سال پیش و زمانی که مسئول برنامه هسته ای ایران بود غرب را فریب داده است ، وی هم اکنون نیز چنین کاری می کند . 

نخست وزیر رژیم جعلی اسرائیل ادامه داد :‌ نظام ایران تلاش می کند در حالی که تحریم ها را کاهش می دهد از برنامه هسته ای خود نیز دست برندارد . اینجاست که غرب باید مراقب بوده و فریب لبخندهای روحانی و سخنان نرم آنان را نخورد . 

نتانیاهو که دستانش آلوده به خون مردم بیگناه فلسطین است مدعی شد :‌ سخنان ایران درباره صلح پوچ و توخالی است چرا که در حالی که این سخنان را بیان می کنند رژیم اسد در سوریه را تسلیح کرده و حزب الله را نیز به کشتار مردم بی گناه سوریه وادار کرده است .(!)

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار