سخنگوی وزارت کشور گفت: در جلسه گذشته هیئت دولت به دلیل این که اولویت‌های بسیاری در دستور کار قرار داشت، معرفی استاندار خراسان رضوی امکان‌پذیر نبود اما به طورحتم در جلسه آینده ، استاندار این استان مشخص می‌شود.

"حسینعلی امیری"  سخنگوی وزارت کشور در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران درباره انتخاب استاندار خراسان رضوی به عنوان تنها استاندار باقیمانده در دولت یازدهم گفت: وزارت کشور از بین گزینه‌های مطرحی که از سوی ستادهای دکتر روحانی در استان خراسان رضوی و نمایندگان مجلس معرفی شدند، پس از بررسی‌های لازم یک نفر را برای تصدی استانداری این استان به دولت معرفی کرد.  
 
وی افزود: در جلسه گذشته هیئت دولت به دلیل این که اولویت‌های بسیاری در دستور کار قرار داشت معرفی استاندار خراسان رضوی امکان‌پذیر نبود اما به طورحتم در جلسه آینده یعنی روز یکشنبه(6 بهمن) استاندار این استان مشخص می‌شود.  
 
امیری تصریح کرد: در حال حاضر پرونده انتخاب استاندار خراسان رضوی در وزارت کشور بسته و به هیئت دولت برای تصویب ارسال شده است.  
 
گفتنی است؛ پس از گذشت 7 ماه از روی کار آمدن دولت یازدهم هنوز استاندار خراسان رضوی انتخاب نشده است و این در حالی است که محمد حسین فروزان‌مهر استاندار فعلی خراسان رضوی، غلامحسین مظفری مدیرعامل بانک شهر و اسماعیل نجار به عنوان گزینه های تصدی استانداری خراسان رضوی نام برده می‌شود  که احتمال انتصاب اسماعیل نجار قوت گرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار