رئیس شورای اسلامی کامیاران گفت: اختلاف نظر در شورا را مسئله‌ای طبیعی دانست اما در عین حال گفت: حاشیه‌سازی مسیر اجرای مصوبات را کند می‌کند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، عابدین مصطفی‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر کامیاران اظهار داشت: در هر جمع و تشکلی اختلاف‌نظر بوده و خواهد بود چه بسا پیشبرد اهداف با تبادل‌نظر است که به مناسب‌ترین شکل ممکن صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به جلسات ماهیانه شورای اسلامی شهر کامیاران، افزود: با توجه به اینکه شورا نهادی مردمی و با هدف حل مشکلات مردم و از سوی خود مردم انتخاب می‌شود پس از تعیین هیئت رئیسه و اعلام عمومی چندین جلسه داشتیم که منجر به مصوبات خوبی شده است.

مصطفی‌پور تصریح کرد: خوشبختانه بالغ بر 95 درصد این مصوبات که با ابتکار اعضای  شورا و طی پیشنهاد ادارات از سوی فرمانداری، پس از تطبیق با قانون، تأیید و برای اجرا به ادارات ارسال شده است.

وی با اشاره به زمان کم  به منظور تصویب لایحه بودجه سال 93 شهرداری، افزود: این شورا در این خصوص جلسه‌ای‌ با حضور شهردار و معاون بودجه و یکی از سرمایه‌گذاران بخش خصوص برگزار کرد که متأسفانه با وجود حساسیت موضوع، چهار نفر از اعضای شورای 9 نفره این شهر به دلایل نامعلوم در جلسه حضور نیافتند.

رئیس شورای شهر کامیاران ادامه داد: با توجه به اینکه لایحه نهایی بودجه باید تا 15 بهمن‌ماه بررسی و تنظیم و جاری شود عدم حضور چهار عضو موجب شد که این جلسه به نتیجه و تصمیم خاصی منجر نشود.

مصطفی‌پور عنوان کرد: شورای شهر باید مقتدرانه و طوری عمل کند که حتی اگر کسی به مشکلات دامن می‌زند با قاطعیت از دخالت و تأثیر بر تصمیماتش جلوگیری کند.

وی بیان کرد: بهترین راه حل هر مشکلی نپرداختن به حاشیه و جلوگیری از حاشیه‌سازی است بنابراین و با وجود سطح درک و فهم اعضای شورا،  بیان اعتراض با عدم حضور در جلسه، در شأن اعضای شورا نیست.

سهند پرویزی یکی از اعضای شورای شهر کامیاران نیز گفت: اختلاف ما بر سر تعهدی است که اعضا به حقوق شهروندان دارند.

وی افزود: اعضای شورا به عنوان نماینده مردم در  برابر حقوق آنها مسئولیت داریم و این مسئولیت باید به نحو احسن و در پیشبرد اهداف عالی و مردمی شهر صورت گرفته و از دخالت و اعمال نظر شخصی بپرهیزند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.