معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه یکی از موانع اصلی رشد بخش کشاورزی ، سنتی بودن آن است ؛ گفت : برنامه ریزی کرده ایم تا کشاورزی کشور را به سمت علمی و تحقیقاتی شدن ، حرکت دهیم

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تکنولوژی کشاورزی ایران (اصفهان) موحدیان عطار در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه افزود: بی تردید مدیریت سنتی جلوی پیشرفت و توسعه بخش کشاورزی کشور را خواهد گرفت .

وی اضافه کرد : امروز در بخش کشاورزی باید از مدیریت مالکانه به سمت مدیریت عالمانه حرکت کنیم تا قابلیت ها افزایش یافته و به حداکثر راندمان تولید برسیم.

 معاون وزیر جهاد کشاورزی بر استفاده از نیروهای آموزش دیده در حوزه کشاورزی تاکید کرد و گفت : باید نیروهای تربیت شده دانشگاهی را آماده کنیم تا وارد محیط کار و تولید شوند و همچنین باید در بخش کشاورزی کشورمان ارتقاء دانش صورت گیرد .

موحدیان عطار اضافه کرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی تا کنون بیش از 1 میلیون و 400 هزار نفر روز، آموزش بخش های مختلف کشاورزی ارائه کرده و افراد آموزش دیده را آماده ورود به بازار کار کرده است.
 
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی افزود: در بخش تولید کشاورزی حلقه پیوسته ای نداریم و هنوز نتوانسته ایم متناسب با دنیا در بخش کشاورزی پیش برویم .
 
وی با بیان اینکه بخش کشاورزی کشور نیازمند تحول است ،گفت : امروزه یکی از بخش های مهم کشاورزی ، استفاده صحیح از نهادها است که باید مورد توجه قرار گیرد . 

موحدیان عطار به اهمیت بخش کشاورزی برای جامعه اشاره کرد و افزود : در حال حاضر بخش کشاورزی کشور از یک بازار 6 میلیارد تومانی برخوردار است.

 معاون وزیر جهاد کشاورزی به برپائی دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تکنولوژی کشاورزی ایران (اصفهان) اشاره کرد و گفت : این نمایشگاه فرصت مناسبی برای رقابت سالم بین عرضه کنندگان محصولات کشاورزی است.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تکنولوژی کشاورزی ایران(اصفهان) از امروز تا 5 بهمن ماه، هر روز از ساعت 14 تا 20؛ در محل نمایشگاههای بین المللی استان اصفهان؛ آماده بازدید علاقمندان است.
انتهای پیام/
 

برچسب ها: کشاورزی ، جهاد ، منابع ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار