جلسه هماهنگی نظارت بر آراء صادره شده از طرف کمسیون ماده 100 در منطقه 10 با حضور مدیر کل کمیسیون ماده صد شهرداری تهران، برگزار شد.

به گزارش خبرنگاراجتماعی باشگاه خبرنگاران در ابتدای این نشست عباس ندرلو قائم مقام منطقه در سخنانی ضمن تشریح عملکرد منطقه در حوزه اجرای احکام، گفت: آراء ماده صد در منطقه با قوت و جدیت در حال پیگیری و اجراست و منطقه تمام تلاش خود را برای اجرای توافقات ، هدایت و تشویق مالکان برای پرداخت عوارض و مطالبات نموده است.

وی در ادامه از شهرداران نواحی و روسای شهرسازی، اداره درآمد، اجرای احکام و ... خواست تا ضمن اجرای بهینه آرا و وصول مطالبات و ارائه گزارشات لازم در بهبود کمی و کیفی  خدمات رسانی  اقدام نمایند.  

در ادامه این نشست دکتر موسوی مدیر کل کمسیون ماده 100 شهرداری تهران ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت منطقه با تاکید بر تلاش مضاعف و نگاه دقیق و کارشناسانه در خصوص زیر ساخت ها خصوصا در بحث تخلفات شهرسازی گفت: پیگیری آرا ماده صد، جلوگیری از بروز تخلفات، پیگیری اجرای کامل و نگهداری پس از اجرای رای، حرکت در حیطه ضوابط و قوانین و استفاده از ابزار قانونی، ارتباط و دقت مسئولین ذی‌ربط در پیشگیری، شناسایی و برخورد با تخلفات ساختمانی، بهبود مستمر عملکرد سازمانی برای هم‌افزایی دیدگاه‌ها و کاهش نرخ زمان پاسخ‌گویی به پرونده‌های ماده‌ی صد از جمله اهداف برگزاری این نشست است.

وی در ادامه همچنین خواستار بررسی کارشناسانه و ارسال به موقع پرونده‌ها به کمیسیون ماده صد شد.

گفتنی است در پایان این جلسه با هدای لوح تقدیر از شهردار منطقه، قائم مقام، معاونین، شهرداران نواحی، روسای اجرای احکام و اداره درآمد و نوسازی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
برچسب ها: جلسه ، هماهنگی ، نظارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.