مدیر پروژه بین‌المللی یوزپلنگ آسیایی گفت: خوشبختانه طرح یوزپلنگ آسیایی بر روی پیراهن تیم ملی از طرف فیفا پذیرفته شد.

جوکار در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: 2 هفته پیش نامه‌ای از سوی فدراسیون فوتبال به محیط زیست ارسال شد صحبتی بر اینکه نقش پوزپلنگ آسیایی روی پیراهن تیم ملی از سوی فیفا رد شده است اما خوشبختانه طی آخرین اخبار رسیده از فدراسیون این طرح پذیرفته شده است.
 
وی در خصوص نحوه استفاده از طرح یوز روی پیراهن بازیکنان تیم ملی تصریح کرد: موضوعی که مهم است این است که لوگو یوز به هر شکل روی پیراهن نقش می بندد حالا یا به صورت لوگو و یا به شکل بافت برجسته در تاروپود پیراهن نقش می بندد.
 
وی با اشاره به رونمایی از پیراهن تیم ملی در 12 بهمن گفت: همان طرحی که قبلا در کار‌گروه ویژه‌ای که برای این امر تشکیل شده بود تصویب شده است در پیراهن تیم ملی استفاده خواهد شد.
 
مدیر پروژه حفاظت از یوزپلنگ آسیایی در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر پیراهن تیم ملی برای تی‌شرت هواداران، اتوبوس حامل بازیکنان، ساک و سایر وسایل ورزشی و همچنین کاور بازیکنان کنار زمین هر کدام طرحی برگرفته از تصویر یوز در نظر گرفته شده که با طی کردن پروسه خود و طبق قوانین فیفا روی آنها نقش بسته می‌شود.
انتهای پیام/

برچسب ها: یوزپلنگ ، پیراهن ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
lind
۰۲:۰۱ ۰۴ بهمن ۱۳۹۲
اینقدر اسطوره دینی مذهبی و افتخار کشوری داریم که توی دهن دشمنان بزنیم
حالا از حیوان برای نشان دادن ایرانیان استفاده میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟واقعا که...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۰۴ بهمن ۱۳۹۲
آفرین بر کسی که ابتدا ایده این طرح به ذهنش رسید،این خود نشان دیگری از درایت و لطف و مهربانی ما ایرانیا رو میرسونه که به دنیا نشون میدیم همیشه دوستدار محیط زیست بوده و هستیم.به امید موفقیت تیم ملی که انتظار داریم همچون یوز ایرانی و آسایی در زمین با حریفاش بجنگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
طرح خوبیه . اما بهتر نبود در محفلی که تمام عالم اونو میبینن از تصویر دانشمند شهید شهریاری که نقش بسزایی در پیشرفت مملکتمون داشتند و یا شعارهایی با مفهوم نظیر * انزژی صلح آمیز هسته ای حق مسلم تمام ملتهاست * به زبان انگلیسی استفا ده میشد که ازاین طریق به تنویر افکار جهانی هم میپرداختیم . البته شعارهایی کوتاه و با معنی .
به نظر من در این مسابقات که تمام جهان اونو تماشا میکنن بهترین وسیله برای ابراز حقانیتمون هست که میبایستی به نحو احسنت از این فرصت ها استفاده نمود . والله العالم
Iran (Islamic Republic of)
آتینا
۱۵:۵۰ ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
باعث افتخار است به تمام ایرانیان تبریک می گویم امیدوارم تیم ملی با عملکردش در جام جهانی 2014 این افتخار را تکمیل کند
آخرین اخبار