عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: حادثه آتش سوزی جمهوری همه ایران را متاثر کرد؛اما نباید اجازه داد از این حادثه استفاده سیاسی شود و جناحی عمل کردن به هیچ عنوان صحیح نیست.

محمد حقانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص جزئیات بررسی حادثه آتش سوزی جمهوری در شورا اظهار داشت: بررسی این حادثه در شورا به کمیسیون‌های سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و کمیسیون نظارت و حقوقی ارجاع شده است.
 
عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تصریح کرد: در حال حاضر کمیته مدیریت بحران و ایمنی شورای شهر به صورت جدی در حال بررسی جزئیات این حادثه است و تاکنون جلساتی با مسئولان آتش نشانی پیرو بررسی و شنیدن نقطه نظرات مختلف، مشاهده فیلم حادثه و در نهایت ارائه گزارش جامعی از نحوه و علت حادثه برگزار شده است.
 
حقانی ادامه داد: همچنین مقرر شده مسئولان شهرداری و آتش نشانی نیز گزارش‌های خود را برای ارائه در صحن علنی شورا آماده کنند.
 
وی در خصوص مباحث مطرح شده در جلسات برگزار شده با مسئولان آتش نشانی بیان داشت: طی این جلسات صحبت‌های مسئولان آتش نشانی شنیده شد و اعلام داشتند که آتش نشانی به موقع و طی مدت 3 دقیقه و 10 ثانیه در محل حاضر بود، اما در هنگام استفاده از بالابر به دلیل الکتریکی بودن آن به موقع عمل نکرده و تا زمانی که بالابر دوم باز شود متاسفانه حادثه دلخراش سقوط کارگر زن رخ داده است.
 
وی افزود: در این جلسه مباحث دیگری نیز نظیر اینکه چرا از تشک‌های آماده و یا تور استفاده نشده نیز مطرح شد که پاسخ‌هایی شنیده شد که برخی قابل قبول نیست.
 
حقانی اذعان داشت: همچنین در خصوص علت حادثه نیز تاکنون کارشناسان آتش نشانی اظهار نظر نکرده‌اند و احتمال عمدی بودن حادثه نیز یکی از احتمالاتی است که در حال بررسی است.
 
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اشتباه بودن سیاسی کردن این حادثه گفت: حادثه آتش سوزی جمهوری همه ایران را متاثر ساخت اما نباید اجازه داد از این حادثه استفاده سیاسی شود و جناحی عمل کردن به هیچ عنوان صحیح نیست.
انتهای پیام/

برچسب ها: شورا ، آتش سوزی ، جمهوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار