فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: اعضای باند دزدان فروشگاه های تجهیزات کامپیوتری وموبایل در این شهرستان با کاراطلاعاتی پلیس شهرستان آمل شناسایی ودستگیر شدند.

سرهنگ محمدصادق پهلوان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود: اعضای این باند در حالی توسط پلیس آمل شناسایی ودستگیر شده بودند، که آنان در یکی از فروشگاه های خدماتی که این شهر که با با هماهنگی صاحب آن توسط پلیس تحت کنترل بود، حضور یافته و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی ادامه داد:‌ باند دزدان وکلاهبرداران حرفه ای در آمل، با طرح شکایت از سوی برخی شهروندان ومالباختگان، مبنی براینکه دو مرد ویک زن، پس از خرید کالا از طریق کارت خوانهای موجود در از فروشگاه های عرضه خدمات کامپیوتری و موبایل، با ادعای ارتباط ناموفق وبرقرار نشدن کارت با شبکه بانکی، چک های سرقتی به صاحب واحدهای کسبی می دادند.

فرمانده انتظامی آمل ادامه داد:‌متهمان در بازجویی‌های علمی وفنی پلیس آمل به پنچ فقره سرقت و 15 فقره کلاهبرداری با چک های سرقتی در شهرهای مختلف اعتراف کردند.

سرهنگ پهلوان اضافه کرد: متهمان با تشکیل پرونده های تنظیمی تحویل دادگستری شدند.

وی تصریح کرد: توجه نکردن بزه دیدگان در انجام معاملات و لزوم شناسایی کامل خریدار وفروش کالا به صورت نسیه و یا اوراق بهادار از نکات قابل توجه در سرقت ها وکلاهبرداریها است./ز


برچسب ها: باند ، آمل ، اعضای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.