خانه هنرمندان ایران میزبان 17 نمایش خیابانی سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر خواهد بود.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، فضای باز خانه هنرمندان ایران  28 دی تا 11 بهمن میزبان بخش تئاتر خیابانی سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر خواهد بود.
 
پنجشنبه 3 بهمن ساعت 16 نمایش «چوپان‌ها» از تهران به نویسندگی و کارگردانی «علی محمد رادمنش» به مدت 30 دقیقه اجرا می‌شود.
 
جمعه 4 بهمن ساعت 17 نمایش «باشلوق» از مرند به نویسندگی و کارگردانی «مهدی صالحیار» به مدت 20 دقیقه اجرا می‌شود.
 
شنبه 5 بهمن ساعت 15 نمایش «سوغات خلیج فارس» از بوشهر نوشته «فرامز کلانتری» و به کارگردانی «احمدرضا قربانی» به مدت 25 دقیقه اجرا می‌شود.
 
یکشنبه 6 بهمن ساعت 17 نمایش «یک داستان کاملا واقعی» از ملایر به نویسندگی و کارگردانی «نرگس خاک‌کار» به مدت 30 دقیقه اجرا می‌شود.
 
دوشنبه 7 بهمن ساعت 16 نمایش «پرده‌خوانی شیرین و فرهاد مدل 92» از دهلران به نویسندگی و کارگردانی «سعید خیرالهی» به مدت 25 دقیقه اجرا می‌شود.
 
سه‌شنبه 8 بهمن ساعت 16 نمایش «سیاره‌ها» از سیاهکل به نویسندگی و کارگردانی «محمود فرضی‌نژاد» به مدت 30 دقیقه اجرا می‌شود و سپس ساعت 17 نمایش «همیار» از آستانه اشرفیه به نویسندگی و کارگردانی «میلاد حسین‌زاده» به مدت 20 دقیقه اجرا می‌شود.
 
چهارشنبه 9 بهمن ساعت 16 نمایش «آیین ورف چال» از آمل به نویسندگی و کارگردانی «محسن اردشیر» و «غنچه شکوهیان» به مدت 30 دقیقه اجرا می‌شود و از ساعت 18 نمایش «دیوار» اط سقز به نویسندگی و کارگردانی «علیرضا اسماعیلی» به مدت 25 دقیقه اجرا می‌شود.
 
پنجشنبه 10 بهمن ساعت 16 نمایش «پوتین» از خمینی شهر نوشته «هادی کیانی» و «حسینعلی عمادی» به کارگردانی «هادی کیانی» به مدت 25 دقیقه اجرا می‌شود.
 
جمعه 11 بهمن نیز ساعت 16 نمایش «گلادیاتور» از اهواز نوشته «مصطفی بوعذار» و به کارگردانی «معصومه عموری» به مدت 25 دقیقه اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ص
 
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار