دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در ارائه بسته‌های خدمات اجتماعی و روانی نقش کلیدی دارد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران،‌ محمد تقی جغتایی سرپرست دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در سومین جلسه طراحی و اجرای نظام سلامت که به میزبانی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار شد، افزود: در این پروژه بر آنیم که بتوانیم در سطح شهر تهران در دراز مدت خدمات سلامت اجتماعی، روانی و جسمی را با محوریت دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ارائه دهیم. 

وی گفت: در سطح اول خدمات یعنی بهداشت و پیشگیری به طور مشترک شهرداری تهران، دانشگاهای علوم پزشکی در تهران، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، قوه قضاییه، سازمان بهزیستی و دیگر سازمان‌های ارائه خدمات سلامت در حدود ارائه خدمات اجتماعی هستند. 

عضو هیات علمی دانشگاه علم پزشکی ایران تصریح کرد: در راستای اهداف مذکور تفاهم نامه‌ای بین شهردار تهران، معاون قوه قضاییه و وزارت بهداشت به امضا رسیده است که قرار است در ابتدا این مسئله در منطقه ۴ و ۹ پایلوت شود. 

 نقش کلیدی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در خدمات سلامت اجتماعی
محمد تقی جغتاییدر ادامه به نقش کلیدی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در ارائه بسته‌های خدمات سلامت اجتماعی و روانی اشاره کرد و افزود: مرکز SDH تحقیقات عوامل موثر بر سلامت اجتماعی در دانشگاه قرار است به کمک ستاد اجرایی این برنامه بشتابد و در تهیه بسته و ارائه خدمات بخصوص بخش خدمات اجتماعی و روانی نقش مفیدی ایفا کند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار