در این ایام که روزگار از فراق عزیز و شهیدم سخت تنگ است حضور پر از مهر شما عزیزان، قوت قلبیست برای دل شکسته‌ام که خون همسر مهربانم در روح این مردم شریف جریان دارد و ارزش‌های والای او تا ایرانی هست پابرجاست و در کنار شما عزیزان روزی خواهیم توانست تا انتقام خون شهیدانی که جان بر کف در راه اسلام از خود گذشتند تا ما همیشه سربلند بمانیم، را باز پس گیریم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ همسر شهید ابوالقاسم اسدی؛ دیپلمات کشورمان که اخیرا در صنعا پایتخت یمن به شهادت رسید با ارسال پیامی از حضور اقشار مختلف مردم در مراسم تشییع آن شهید تقدیر کرد؛ متن این پیام به این شرح است:

"ضمن عرض سلام و ادب خدمت مردم عزیزم و مسئولین گرامی این مرز و بوم و تمامی دوستان و آشنایان.

بر خود لازم می‌دانم تا از طرف خودم و خانواده‌ام از همه شما عزیزان  صمیمانه تشکر کنم. در این ایام که روزگار از فراق عزیز و شهیدم سخت تنگ است حضور پر از مهر شما عزیزان، قوت قلبیست برای دل شکسته‌ام که خون همسر مهربانم در روح این مردم شریف جریان دارد و ارزش‌های والای او تا ایرانی هست پابرجاست و در کنار شما عزیزان روزی خواهیم توانست تا انتقام خون شهیدانی که جان بر کف در راه اسلام از خود گذشتند تا ما همیشه سربلند بمانیم، را باز پس گیریم.

به امید روزی که قائم آل محمد (ص) ظهور کند و همه ما پرچم‌دار آقای خوبی‌ها در رکابشان علیه جبهه ظلم و نامردمی سرباز باشیم.
یا حق؛ سهیلا اسدی"








برچسب ها: شهید اسدی ، دیپلمات ، یمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار