مدير اجرايي طرح سبد کالايي با بيان اينكه نيمه اول بهمن زمان توزيع سبد كالايي دولت است ، گفت : طبق وعده قبلي سبد كالا به جامعه هدف داده خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه اطلاع رساني توليد و تجارت ايران (شاتا) ،بهمن حاج‌علي با اشاره به اينكه تامين كالاها 100 درصد انجام شده و در بخش توزيع نيز طبق برنامه به پيش رفته است، تصريح كرد: به محض ورود كامل كالاها در شبكه توزيع سراسر كشور ارائه بسته كالايي آغاز خواهد شد.

وي با بيان اينكه حدود 10 هزار نقطه توزيعي در كل كشور مشخص شده است ، گفت : طبق مصوبه دولت به هر ميزان خانواري که به ما معرفي شوند، سبد كالايي اختصاص مي دهيم و محدوديتي از لحاظ آمار خانوارها وجود ندارد.

حاج علي همچنين گفت : اطلاعات کامل خانوارها دريافت شده است و در حال پايش اطلاعات هستيم.

وي خطاب به مردم گفت: مشمولان دريافت اين طرح توجه کنند که هرگونه اطلاع رساني در زمينه زمان و نحوه دريافت سبد را صرفا از طريق اطلاع رساني هاي دستگاههاي رسمي ذيربط دنبال كنند چرا كه دراين شرايط بازار گمانه زني ها و شايعات داغ خواهد بود.

به گفته حاج علي ؛ دريافت سبد كالايي به صورت كاملا رايگان خواهد بود و در هيچ يك از مراحل دريافت نبايد وجه نقدي پرداخت كنند.

مدير اجرايي طرح سبد کالايي همچنين با بيان اينكه اطلاعات مورد نياز براي ارائه اين سبد به خانوارها از سوي سازمان هدفمندي در اختيار قرار گرفته است ، يادآور شد: مردم توجه 
داشته باشند که نبايد هيچ اطلاعاتي از خانوار خود را براي ثبت نام در سايت يا پايگاه اينترنتي درج كنند و مواظب افراد سودجو و فرصت طلبي که به دنبال به دست آوردن اطلاعات شخصي افراد و سوء استفاده از آنها هستند ، باشند.
انتهای پیام/
برچسب ها: اقتصاد ، بازار ، سبد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار