مرحله دوم ثبت نام عمره مفرده در استان چهارمحال و بختیاری برای دارندگان فیش های سپرده گذاری اولویت های 1 تا 300 و قبوض قدیمی ثبت نامی از 3 بهمن و اولویت های 300 تا 360 از 8 بهمن اعلام شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

مدیر حج و زیارت استان چهارمحال و بختیاری گفت: کلیه دارندگان اولویت های 1 تا 300 فیش های سپرده گذاری بانک ملت و قبوض قدیمی بانک ملی ثبت نامی تا 5/1/86 که قصد تشرف در سال 93-92 به عمره مفرده را دارند، می بایست از 3 بهمن ماه 92 به یکی از شرکت‌های خدمات زیارتی مجاز استان مراجعه و ثبت نام نمایند.

یوسف آقابزرگی افزود: اولویت های 300 تا 320 فیش های سپرده گذاری، از 8 بهمن ماه، 320 تا 340 دوازدهم بهمن ماه و اولویت های 340 تا 360 نیز 16 بهمن ماه به دفاتر زیارتی مراجعه و ثبت نام کنند.

وی گفت: اسامی شرکت های مجاز به ثبت نام عمره، و تاریخ اعزام کاروان ها به تفکیک شهرستان در روزنامه محلی مورخ 1/11/92 به چاپ رسیده است.

آقابزرگی اعلام کرد: متقاضیان برای اعزام می بایست دارای گذرنامه بین المللی بوده و افرادی که تا کنون موفق به اخذ گذرنامه نشده اند، نسبت به این مهم اقدام نمایند.

مدیر حج و زیارت استان چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: اعزام پذیرش شدگان محترم منوط به صدور به موقع روادید ( ویزا ) توسط سفارت عربستان در ایران می باشد و در صورت بروز هر گونه موارد پیش بینی نشده، مسئولیتی متوجه مدیریت حج و زیارت استان نخواهد بود./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.