منابع خبری اسرائیلی از ورود هیئت بلند پایه امنیتی آمریکا به اسرائیل در روزهای آینده به منظور بررسی توافقنامه هسته ای غرب با ایران خبر دادند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری سما، منابع رسانه ای صهیونیست روز چهارشنبه  اعلام کردند هیئت بلند پایه آمریکایی به ریاست "فیلیپ گوردون" مشاور ارشد باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در روزهای آینده وارد تل آویو می‌شود.

هیئت آمریکایی در سفر به تل آویو با مقامات بلند پایه اسرائیل درباره روند اجرای توافقنامه اقدام مشترک میان کشورهای غربی و ایران در ارتباط با برنامه های هسته ای ایران گفتگو خواهد کرد.
 
منابع خبری اسرائیل به نقل از مسئول بلند پایه آمریکایی گزارش دادند  فیلیپ گوردون به همراه  جمعی از کارشناسان امور انرژی هسته ای  و  اعمال تحریم های آمریکا به تل آویو خواهد رفت و آخرین تحولات در ارتباط با  توافقنامه ژنو میان ایران و غرب و میزان پایبندی ایران به این توافقنامه را به اطلاع مقامات اسرائیلی خواهد رساند.

هیئت آمریکایی در سفر به اسرائیل با مسئولان دفتر نخست وزیری ، وزارت امور خارجه ، وزارت جنگ و سرویس های امنیتی و اطلاعاتی این رژیم دیدار می کند.

در هفته‌های اخیر مسئولان بلند پایه آمریکا و اسرائیل در چند مرحله با هم دیدار و تازه ترین  تحولات و  نتایج درباره روند توافقات میان کشورهای غربی و ایران را بررسی کردند .

مسئول بلند پایه آمریکا با اشاره به اینکه اسرائیل توجه بسیار زیادی به این موضوع دارد ، یادآور شد واشنگتن خود را ملزم به همکاری مستمر و شفاف با تل آویو می داند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار