فرماندار شهرستان گرمی گفت: انقلاب اسلامی ایران در سه دهه اخیر با حرکت و رستاخیز خود توانسته بت استکبارگران و مستبدان روزگار را بشکند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ محمود علایی امروز در جلسه گرامیداشت ستاد دهه فجر در گرمی اظهار داشت: در سخت‌ترین شرایط و بحرانی‌ترین اوضاع امام راحل در حرکتی تاریخی با همراهی ملت به اقدامی ماندگار دست زد تا بتواند ملت ایران را بعد از ده‌ها سال نظام استبدادی و طاغوتی نجات داده و در مسیر عزت و افتخار واقعی قرار دهد که ادامه این حرکت عظیم و توفنده همچنان نیازمند حضور آگاهانه و پشتوانه با بصیرت ملت ایران است.

وی با بیان اینکه دشمن با حربه‌های مختلف در صدد تفرقه‌افکنی و کمرنگ کردن ارزش‌های انقلاب اسلامی با گذشت سه دهه از ظهور این نظام الهی است، تصریح کرد: در این 35 سال دشمنان ما با شیطنت‌ها و کارشکنی‌های مختلف سعی کردند تا جمهوری اسلامی ایران را در یک فضای غبارآلود همراه با یأس و ناامیدی قرار دهند تا ملت ایران از نهضتی که 35 سال پیش آغاز آن را استارت زده پشیمان شود و از ادامه پشتیبانی انقلاب اسلامی دلسرد باشد در حالی که انقلاب اسلامی امروز به دوران بلوغ و حیات طیبه خود دست پیدا کرده و بیش از هر زمان دیگر مایه شرف و مجد این ملت شده است.

علایی در ادامه خاطر نشان کرد: ما در آستانه سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب در حالی جشن تولد انقلاب را برگزار می‌کنیم که همه دنیا از ابهت و عظمت انقلاب اسلامی به عنوان یک الگوی بی‌نظیر حکومتی و ارزشی در حیرت و تعجب است و نمی‌تواند حرکت گستاخانه‌ای را در مسیر عزتمندی این نظام انجام دهد.

وی مشارکت در تحکیم باورهای انقلابی و برگزاری شکوهمند جشن‌های دهه فجر را رسالتی همگانی و مسئولیتی سنگین توصیف کرد و گفت: همه باید در این جشن‌ها بسیج شوند تا ابهت و انسجام داخلی و انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته شود.

فرماندار گرمی همچنین با بیان اینکه در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر بیش از 20طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان گرمی تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: این طرحها شامل طرح‌های عمرانی، اقتصادی و سرمایه‌گذاری در منطقه است که با برآورد سرمایه شش میلیارد تومان در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

برچسب ها: گرمی ، انقلاب ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.