مهاباد

تاسیس دانشکده فنی و مهندسی در دانشگاه آزاد مهاباد به تصویب رسید

تاسیس پنجمین دانشکده ، دانشگاه آزاد مهاباد به نام دانشکده فنی و مهندسی به تصویب نهایی رسید .

 
صلاح خان احمدزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد گفت : این واحد دانشگاهی هم اکنون دارای چهار دانشکده علوم انسانی، علوم پایه، ادبیات و زبان های خارجی و نیز کشاورزی و منابع طبیعی است.

وی اضافه کرد: با تصویب قطعی این دانشکده و رسیدن تعداد دانشکده های دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد به پنج دانشکده، این واحد دانشگاهی در شرف تبدیل شدن از واحد بسیار بزرگ به واحدجامع است.
خان احمدزاده گفت: تاسیس این دانشکده می تواند نقش مهمی در ارتقای سطح علمی و آموزشی رشته های فنی و مهندسی و جذب اعضای هیات علمی بیشتر داشته باشد.

وی با اشاره به ضرورت گسترش رشته های تکمیلی و اقدامات به عمل آمده برای تصویب رشته های جدید گفت: این واحد دانشگاهی یکی از بزرگترین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در آذربایجان غربی است و در چند سال اخیر در جهت بهبود ساختار تشکیلاتی و به منظور افزایش کیفیت آموزشی، پژوهشی و فرهنگی اقدامات خوبی در این واحد دانشگاهی صورت گرفته است.

خان احمدزاده گفت: با پیگیری های مستمر دو رشته دکتری تخصصی و 14رشته کارشناسی ارشد نیز پس از موافقت اولیه در شورای گسترش آموزش استان برای تصویب نهایی به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارسال شده است.

در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد هم اکنون بیش از هشت هزار و 500 دانشجو در 22 رشته کارشناسی ارشد، 63رشته کارشناسی و 36 رشته کاردانی در حال تحصیل هستند./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.