رئیس پلیس راهور شهرستان نور گفت: علائم راهنمایی و رانندگی در ایزدشهر نور ساماندهی شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،علی  اصغری صبح امروز در جلسه شورای ترافیک شهر ایزدشهر ابراز داشت: برای بررسی معضل ترافیکی و کاهش آن در ایزدشهر به منظور جلوگیری از تصادفات و رفاه شهروندان و رانندگان نیاز است اولویت‌ها مشخص و با هدف‌گذاری کار انجام شود.

 وی با اشاره به پیشنهادات شهرداری ایزدشهر مبنی بر حذف بریدگی برخی نقاط، ایجاد بریدگی در نقاط مورد نظر شهرداری و کاهش فواصل بریدگی‌ها یا دوربرگردان‌ها اظهار داشت: در حال حاضر بررسی و رفع نقاط حادثه‌خیز در اولویت است.

رئیس پلیس راهور شهرستان نور افزود: اصلاح هندسی و رفع نقص نقاط حادثه‌خیز که با تعدد تصادفات حادثه‌خیزی آن تایید شده است اولویت کار است که باید با توجه به تراکم جمعیت، حضور فروشگاه‌ها و اماکن عمومی و تردد وسایل نقلیه مهندسی و بالانس شود.

این مسئول تصریح کرد: بیشتر بریدگی‌های موجود استاندارد نیست، دهنه بریدگی، سهم عبور قانونی، شعاع حجم در گردش باید مناسب در نظر گرفته شود.

اصغری گفت: بریدگی در ابتدا و انتهای شهر باید وجود داشته باشد اما در فاصله طولی شهر وجود دو بریدگی کافی نیست و این موضوع راه تخلف را باز می‌کند بنابراین برای کاهش تخلفات باید تعداد بریدگی افزایش یابد، البته این امر باید با در نظر گرفتن مسائل ایمنی ترافیکی و نصب آرام‌سازهای استاندارد انجام شود.

رئیس پلیس راهور شهرستان نور در پایان بر ساماندهی علائم افقی و عمودی راهنمایی و رانندگی، تابلوهای هشداری و اخباری و در معرض دید قرار داشتن آنها تاکید کرد و افزود: پیگیر استقرار ایستگاه پلیس راهور در ایزدشهر هستیم.

انتهای پیام/م
برچسب ها: ایزدشهر ، علائم ، رانندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.