احمد عاصی الجربا رئیس گروه موسوم به ائتلاف ملی مخالفان سوری در اجلاس ژنو2 باردیگر ادعاهای بی پایه واساس خود را علیه دولت سوریه تکرار کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛"احمد عاصی الجربا" رئیس گروه موسوم به ائتلاف ملی مخالفان سوری در اظهاراتی بی پایه واساس در اجلاس ژنو2 مدعی شد:نظام سوریه بذر وحشت در قلب مردم کاشته است.

او در ادامه اظهارات خود نظام سوریه را متهم به حمله رسانه ای و روشمند علیه مردم این کشور کرد و با انتقاد از وتو قطعنامه علیه دولت سوریه از سوی شورای امنیت گفت:وتوی شورای امنیت ما را قربانی کرد و مردم سوریه خوب می‌دانند که تروریست‌ها چه کسانی هستند.

رئیس گروه موسوم به ائتلاف مخالفان سوری همچنین نظام سوریه را متهم به سوق دادن مخالفان به خشونت گرایی کرد.

او با ادعای اینکه گزینه مخالفان حمل سلاح نیست اظهار داشت:حمل سلاح را به ما تحمیل کردند اما با این وجود به دنبال موفقیت اجلاس ژنو هستیم.

"جربا" همچنین در ادامه اتهاماتی علیه حزب الله لبنان مطرح کرد و مدعی شد:ارتش آزاد به مقابله با تروریست‌های مستقر در سوریه پرداخته است.

رئیس گروه موسوم به ائتلاف مخالفان سوری همچنین با بیان اینکه "بشار اسد" باید از قدرت کناره گیری کند اظهار داشت:مخالفان سوری به طور کامل با بیانیه ژنو1 موافق هستند.

او ادامه داد:مخالفان سوری براساس دعوت "بان کی مون" در اجلاس ژنو2  با هدف تشکیل دولت انتقالی در سوریه شرکت کردند و هرگونه سخن از ابقای "اسد" در قدرت به انحراف ژنو2 از مسیرش منجر می‌شود.

درحال تکمیل/
برچسب ها: جربا ، سوریه ، ائتلاف ، بشار ، ژنو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار