جعفریان گفت: در طی 20 سال اخیر هیئت علمی دانشگاه توانسته ایم دانش جدیدی را برای خدمت به مردم ایجاد کنیم و تا به حال 4 هزار پیوند "سلول درمانی" در کشور انجام شده است.

 به گزارش  خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛دکتر جعفریان رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در حاشیه چهارمین کنگره  "سلول های درمانی" گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران  به عنوان بزرگترین دانشگاه کشور  در نگاه اول به ارائه ي عملیات درمانی و آموزشی و پژوهشی پرداخته است و همچنین در کنار آن  با ارائه ي خدمات همزمان با فعالیت های درمانی، مشکلات مردم را  حل می کنیم.

وی افزود:  کاری که در این مرکز انجام شده در پس زمینه ای که  با نیروی انسانی داریم و با همت مسئولان طی یک اقدام جدید که جنبه آموزشی  درمانی و پژوهشی دارد  در این مرکز مستقر شده است و 4 هزار پیوند "سلول درمانی" در کشور به صورت استاندارد  صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در طول 20 سال گذشته  اعضای هیئت علمی ما توانسته‌اند دانش جدیدی را  برای خدمت به مردم ایجاد کنند و یک رشد علمی  برای دانشگاه و کشور فراهم نمایند.

وي افزود: ما برای پیشبرد مرز دانش، 2 سرویس ارائه کرده ایم یک سرویس به صورت درمانی به مردم و سرویس دیگر به صورت  آموزشی  به همکاران است.
انتهای پیام
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار