مدیرعامل تیم داماش گفت:اگر پیشنهادی برای مدیریت پرسپولیس به من شود ابتدا با رویانیان مشورت می کنم.

امیر عابدینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اگر پیشنهادی برای مدیریت باشگاه پرسپولیس به من شود ابتدا با رویانیان مشورت می‌کنم و بعد از سنجیدن شرایط نظرم را ارئه می کنم.

وی در ادامه افزود: بعد از بررسی شرایط باید نظر علی دایی و باقری را نیز برای پذیرفتن مدیر عاملی پرسپولیس جویا شوم تا بتوانم با کمک این افراد پرسپولیس را از حاشیه دور گردانیم.

عابدینی درخصوص تغییر وتحولاتی که در باشگاه سرخ‌پوشان اتفاق افتاده عنوان کرد: هر تغییر و تحولی موجب افت تیم خواهد شد واین تغییر در بازی تیم‌های پایه و بزرگسالان پرسپولیس نمایان خواهد شد و اولین آثار منفی‌اش را بر بازی تیم خواهد گذاشت.

وی در ادامه اذعان داشت: امیدوارم پرسپولیس بعد از رفتن رویانیان کمتر تنش را داشته باشد.

مدیر عامل داماش گیلان در خصوص رویانیان تصریح کرد: رویانیان جوهر وجودی یک مرد را دارد چرا که هر چه داشت برای پرسپولیس گذاشت و هر چه در توان داشت از خودش هزینه کرد.

وی درخصوص گزینه‌های مدیر عاملی پرسپولیس ( دادکان و پروین) عنوان کرد: به نظر بنده دادکان صلاحیت مدیریت را به دلیل سابقه ی مدیریتی دارد چرا که در زمان مدیریتش موفق عمل کرده است.

عابدینی در ادامه در خصوص پروین اذعان داشت: با تمام احترامی که برای پروین قائلم و این که وی یکی از بزرگترین پیشکسوتان پرسپولیس است ولی وی چون سابقه‌ی مدیریتی ندارد گزینه مناسب برای مدیر عاملی نیست.

عابدینی در ادامه گفت: برای مدیر عاملی باید مدیریت در سطح کلان چاشنی آن باشد و سابقه‌ی مدیریت را در کارنامه داشت.

مدیر عامل داماش گیلان در خصوص افشین ناظمی خاطر نشان کرد: اگر ناظمی در بازی بعد نتیجه بگیرد به عنوان سرمربی داماش به کار خود ادامه خواهد داد اما اگر نتیجه نگیرد یکی از گزینه‌های سرمربی گری داماش نظر محمدی خواهد بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: بررسی ، تنش ، تحولات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۱۴:۴۲ ۰۲ بهمن ۱۳۹۲
پ ن پ شما به درد پرسپولیس می خوری
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۴:۴۰ ۰۲ بهمن ۱۳۹۲
سلطان فقط یدونه است
آخرین اخبار