تیم واترپلو‌ آینده سازان ایران در آخرین روز از مسابقات حذفی لیگ برتر فردا پنج شنبه سوم بهمن ماه در استخر 9دی به مصاف تیم دانشگاه آزاد اسلامی می‌رود.

 وحید رضایی سرمربی تیم واترپلو‌ آینده سازان ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما برای باخت به آب نمی‌زنیم ولی طبق برنامه‌ای که از قبل به ما ارائه کرده بودند قرار بود بازی روز جمعه برگزار شود ولی  تغییر ناگهانی زمان اجرای مسابقه به دلیل پخش مستقیم، آخرین و تنها جلسه تمرینی را از  ما گرفت.
 
وی تصریح کرد: با توجه به آن که در هفته آینده مسابقات قهرمان کشوری واترپلو‌ زیر 19 سال برگزار می‌شود علی رغم میل باطنی شاگر‌دانم را برای انجام تمرینات  آماده سازی در تیم‌های استانی خود به شهرهایشان‌فرستادم و این مساله باعث شد تا مادر طول هفته تمرینی گروهی نداشته باشیم.
 
 وی یاد آور شد: متاسفانه عدم هماهنگی  میان وزارت آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان باعث شده تا تیم ما که تمام باز‌یکنانش دانش آموز هستند برای حضور در تمرینات و مسابقات دچار مشکل شوند چون اکثر آنها به خاطر داشتن امتحانات  پایان تر‌م نمی‌توانستند به خوبی در جلسات تمرینی شرکت کنند.
 
 وی در خصوص تیم واترپلو‌ دانشگاه آزاد اسلامی  اظهار داشت: آنها بسیار قوی و قدرتمند هستند اکثر بازیکنان این تیم را ملی‌پوشان رده سنی بزرگسالان تشکیل می دهند در صورتی که در ترکیب تیم ما نیرو‌های  کم تجربه ولی با انگیزه حضور دارند به طور قطع حریف دست و پا بسته‌ای برای  آنها نخواهیم بود. 

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، واترپلو ، آینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار